تاریخ خبر: کد خبر: 5013

یادداشت شفاهی پیرامون حمله اخیر زنجیره ای‌ها به تشکل بسیج دانشجویی/

آنارشیسم یعنی «کف گرگی» آن نماینده مجلس! / شکستن سکوت بسیج‌دانشجویی، «قانون» را نمی‌شکند

روزنامه هایی که اینقدر مدعی قانون گرایی هستند و بسیج را به آنارشیسم متهم می کنند در مقابل حرکت شنیع ضرب و شتم دانشجویان به خاطر یک سوال ساده و محترمانه آنان از رئیس جمهور درخصوص انتشار فکت شیت ایرانی سکوت کردند و سکوت خود را نشکستند.

آنارشیسم یعنی «کف گرگی» آن نماینده مجلس! / شکستن سکوت بسیج‌دانشجویی، «قانون» را نمی‌شکند

«قاصدنیوز»: حمله رسانه های جریان موسوم به اصلاحات به بسیج دانشجویی حکایت دزدی است که برای مبرا کردن خود از دزدی فریاد می زد آی دزد آی دزد! روزنامه هایی که از طریق بیان مطالب و شانتاژ و شارلاتان بازی مطبوعاتی به آنارشیستم مطبوعاتی و رسانه ای همواره دامن می زنند امروز نهاد پاک و مقدس بسیج دانشجویی را تخطئه می کنند.

 

 

البته می دانیم که این جماعت هرگاه قلم زد، یا به مکتب و اسلام توهین کرد یا به انقلاب یا با کشیدن کاریکاتور و نوشتن مطالب به ساحت برخی قشرها مانند معلم و... توهین نمود. این جماعت امروز داعیه دار این شده اند که بسیج چرا می خواهد از سکوت دربیاید؟

 

1-(1).JPG
 

این سناریو که کاملا بر همه روشن می باشد بر این اساس است که هرگاه توسط مردم خواسته شد درباره فرزندان آقازاده ها که در کشور از یک مصونیت خودساخته برخوردار هستند مطالبه گری صورت بگیرد، شانتاژ بزرگ رسانه ای راه بیندازند تا در سایه این جو ایجاد شده این آقازاده ها هر غلطی را که می خواهند مرتکب شوند. همانطور که ملاحظه می کنید برخی از پدران این آقازاده ها که از قطار انقلاب پیاده شده اند با ایراد برخی از مباحث و سخنان ، نشان داده اند که اساساً از ابتدای حرکت و جریان انقلاب، فلسفه و اصل انقلاب را متوجه نشده اند.

 

 در این بین متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که مطبوعات هرج و مرج گرا امروز عَلَم حمایت از فردی را برداشته اند که عنوان نمایندگی مردم شریف را یدک می کشد و آقازاده ای است که حرمت پدربزرگوار خود و ایده ها و آرمان های او را نگه نداشته و مباحثی را بیان می کند که شاد کننده دل دشمنان بوده است. این را همه می دانیم که حضرت امام (ره) فرمود: هرگاه دیدید دشمن برای شما کف زدند بدانید یک جای کار شما می لنگد.  همچنین اصحاب این رسانه ها بدانند منطق آنارشیسم مربوط به آن نماینده ای است که بهترین حرکتش در اوج استدلال «کف گرگی» به همکارانش است. این را اگر به یاد بیاورند می دانند که کجا به دنبال آنارشیسم بگردند.

 

نیت حمله به بسیج دانشجویی توسط زنجیره ای ها بر همگان مشخص است اما به خاطر اینکه حافظه کوتاه مدت و بلند مدت این رسانه ها فعال شود باید خاطر نشان کرد که بسیج دانشجویی از ابتدای فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه توسط حضرت امام (ره) و خط مشی تعیین شده توسط ایشان مبنی بر اینکه ساحت دانشگاه را از نفوذ ایده های شرق و غرب پاک نگه دارید و نگذارید که فضای دانشگاه جولانگاه تفکرات و مباحث انحرافی و نفاق گونه بشود، هیچگاه ساکت نبوده و این عدم سکوت هیچگاه در چارچوب برهم زدن آرامش دانشگاه محقق نشده است.

 

رسانه‌های وابسته به جریان موسوم به اصلاحات در جریان باشند که تنها تشکل حامی ساحت مقدسِ جایگاه قانونی ریاست جمهوری در سال 83 در دانشگاه تهران، بسیج دانشجویی بود که در ضمن بیان نکات اعتراضی خود، آن روز سکوت نکرد و اجازه نداد که جریان ورشکسته و پیاده نظام سیاسی  بخواهد به ساحت یک جایگاه قانونی توهین و جسارتی را روا دارد. اما این خط مشی به آنجا ختم نشد بلکه در همه جریانات  تا سال 88 در محیط دانشگاه دیده شده است و تشکل بسیج دانشجویی از جایگاه های قانونی نظام حمایت کرده و آنجایی که هم لازم بوده سکوت نکرده و در قالب کرسی و مناظره و سوال دانشجویی مباحث خود را بیان کرده است.

 

عدم سکوت بسیج به معنای هنجارشکنی مثل دوستان این جریان سیاسی در دانشگاه نیست که هر وقت کم می آورند به هیاهو می پردازند و به نقض همه قوانین موجود در دانشگاه دست می زنند. بسیج هرگاه سکوتش را شکست که بیان حق کند و هیچگاه هنجاری را نشکسته است. ملاحظه می کنید که در سال 88 چنانچه حفاظت و صیانت بسیج از میرحسین موسوی نبود حضور ایشان هم در دانشگاه امکان پذیر نبود در حالی که این تشکل نسبت به افکار و برنامه های ایشان اعتراضاتی داشت اما به عنوان یک کاندیدا مورد تایید نظام مورد احترام بود.

 

در بعد از وقایع سال88 نیز نسبت به انحرافاتی که در دولت دهم اتفاق افتاد موضع گرفت و سکوت نکرد و هیچگاه شکستن سکوتش همراه با هنجارشکنی نبود اما جالب است روزنامه هایی که اینقدر مدعی قانون گرایی هستند و بسیج را به آنارشیسم متهم می کنند در مقابل حرکت شنیع ضرب و شتم دانشجویان به خاطر یک سوال ساده و محترمانه آنان از رئیس جمهور درخصوص انتشار فکت شیت ایرانی سکوت کردند و سکوت خود را نشکستند.

 

در پایان ذکر این نکته را ضروی می دانم که این رسانه ها با عملکرد خود فضای جامعه را برای دو قطبی شدن هموار می کنند. دوقطبی شدن فضای جامعه متناسب با شعار امسال نیست و بسیج همواره خود را موظف به حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب می داند.

 

خنک آن قماربازی که بباخت آن چه بودش/ بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر...

 

مصطفی باقرزاده ، فعال سابق تشکل‌های دانشجویی

 

2.JPG3.JPG4.JPG5.JPG6.JPG

کلمات کلیدی

  • نازی 0 0

    همیشه هینطور بوده که کسی که رسانه داشته خودش را به حق می دانسته مثل زمان امام علی (ع) که معاویه به دلیل قدرت رسانهای دشنام بر ایشان را باب کرد.

ارسال نظر

تریبون