تاریخ خبر: کد خبر: 4273

/14 اسفند؛ یک سالگی کلیددار خیابان بهار/

آیا استاندار زیر فشار تندروهای جریان موسوم به اصلاحات کمر خم می‌کند؟

رشیدیان به نوعی عناصر افراطی وابسته به این جریان در استان را در وضعیت بیم و امید قرار داده است و همین مسئله موجبات حمله ور شدن این افراد به وی را فراهم کرده است.

«قاصدنیوز»: با انتخاب رشیدیان به عنوان استاندار خراسان رضوی، شخصیت های وابسته به جریان موسوم به اصلاحات با ارائه مطالبات سهم خواهانه سیاسی خود به دنبال حاشیه سازی و ایجاد انحراف در فعالیت های وی می باشند.

 

رشیدیان استاندار خراسان رضوی

در این بین باید اذعان نمود انتخاب رشیدیان به نوعی عناصر افراطی وابسته به این جریان در استان را در وضعیت بیم و امید قرار داده است و همین مسئله موجبات حمله ور شدن این افراد به وی را فراهم کرده است.

 

نمود این موضوع را می‌توان در برگزاری جشن به اصطلاح مردمی «امید و انتظار» که به مناسبت یک‌سالگی دولت توسط عناصر تندرو برنامه ریزی شده بود مشاهده کرد که علی‌رغم اعلام حضور استاندار خراسان رضوی در برنامه، وی در این جشن -که شعارهایی بر خلاف خطوط قرمز نظام نیز سرداده شد- حاضر نشد.

 

یکی از این افراد که دارای سابقه دستگیری در فتنه 88 را نیز داراست و چندی پیش در ماجرای حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد مشهد با اعتراض دانشجویان اجازه صحبت نیافت، در مصاحبه ای ضمن گلایه از استاندار به خاطر عدم حضور در این برنامه! از وی به خاطر بسته بودن فضای سیاسی استان انتقاد کرد.

 

شاید علت عمده حمله جریان‌های خاص به رشیدیان باج خواهی برای به کارگیری نیروهای تندروی خود در معاونت‌های استانداری، فرمانداران و روسای ادارات کل می باشد که البته استاندار در بها دادن به این افراد نیز کم نگذاشته است و با انتصاب مدیرکل سیاسی، بانوان، امور اجتماعی، کار، آموزش پرورش و فرمانداران برخی شهرها سعی در همراهی با این جریان نموده است. اما با این وجود، تشدید حملات با محوریت رسانه ای خبرگزاری ایسنا خود نکته ای است که نیاز به بررسی‌های بیشتر و مورد مداقه قرار دادن ذات این جریان در مصادره به مطلوب کردن اتفاقات به نفع خود، دارد.

 

امید است استاندار محترم که دارای تجارب ارزشمند مدیریتی است، با هوشیاری نقشه حامیان فتنه88 را نقش بر آب کرده و در این بین نیروهای مردمی و حامیان جریان اصیل انقلاب نیز به رسالت خود که صیانت از خطوط قرمز نظام است ادامه خواهند داد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون