تاریخ خبر: کد خبر: 4664

بسیج دانشجویی6دانشگاه مشهد در بیانیه‌ای:

دولت با چه تدبیری خواستار سفر اردوغان به ایران شده است؟

بسیج دانشجویی شش دانشگاه مشهد در بیانیه‌ای در خصوص سفر اردوغان به مشهد تاکید کرد: دیگر هیچ کس نمی‌تواند کمک های اردوغان به تکفیری ها و مواضع ایشان علیه ایران را نادیده بگیرد با چه تدبیری دستگاه وزارت خارجه و جناب آقای دکتر روحانی خواستار سفر اردوغان به ایران شده اند؟

دولت با چه تدبیری خواستار سفر اردوغان به ایران شده است؟

به گزارش « قاصد نیوز »، در متن بیانیه بسیج دانشجویی شش دانشگاه مشهد در خصوص سفر اردوغان به ایران آمده است:

 

امام جواد علیه‏ السلام : لاتَکُنْ وَلیّا لِلّهِ فىِ الْعَلانِیّةِ، عَـدُوّا لَهُ فِى السِّـرِ؛اینگونه مباش که در ظاهر با خدا دوستى کنى و در پنـهانى دشـمنى! (بحار الانوار: ج78 ، ص365)


پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و بیدارکردن ملت های خفته و اسیر دست استکبار و استبداد جهانخواران مستکبر درصدد خاموش کردن این چراغ هدایتگر جهان اسلام برآمدند و از هیچ کاری در این خصوص فروگذار نکردند و بدنبال ایجاد خاورمیانه جدید با مناسبات مد نظر خودشان بودند. اما پس از ناکارامدی بسیاری از ترفندهایشان اینک در خاورمیانه درپی جنگ مذهبی بین مسلمانان هستند.


 جهان اسلام و بخصوص منطقه خاورمیانه امروز در فتنه آمریکایی انگلیسی غرب به سرکردگی امریکا قرار گرفته است که بدون شک جمهوری اسلامی ایران و تمامی آزادی خواهان از غرب و شرق را نشانه رفته اند. امروز همانند آنچه که از ابتدای تاریخ بشر روی داده و ادامه دارد همواره شاهد دو رویکرد و دو ایدئولوژی حق و باطل بوده ایم ، رویکردی که بدنبال حق خواهی و دفاع از مظلومان گسترش اسلام ناب محمدی و مبارزه با ظلم و استکبار است و رویکرد دیگری که از همان ابتدا خط سازش را دنبال کرده و برای حقظ عیش و عشرت خود، بر سرخون عدالت جوبان ، زنان و کودکان مظلوم کشور ها با بمب های خوشه ای و داعش سازی چانه زنی می‌کنند و بدنبال نابودی اسلام ناب محمدی و روی کار آوردن اسلامی سازشکار شبیه وهابیت در اهل سنت و تشیع انگلیسی هستند.


در خصوص سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران چند نکته لازم به تاکید است:


1- سفر رییس جمهور کشور ترکیه رجب طیب اردوغان به جمهوری اسلامی ایران بسیار سوال برانگیز است چراکه این شخص از افراد غیر موجه و حامی تروریسم است که در امر تجهیز و امداد رسانی به گروهک های تروریستی نظیر داعش از هیچ کاری از جمله تبدیل کردن ترکیه به پایگاه امداد رسانی و اموزشگاه تکفیری ها و افراد خونخوار برای حمله وسربریدن مردم بی گناه در سوریه و دیگر کشور های تحت نفوذ داعش دریغ نکرده است وحتی این دولت  به رهبری اردوغان در حال حاضر در ائتلافی شرکت دارد که مسئول خون صدها غیرنظامی یمنی است مردمی که برای رسیدن به حقوق خود دست به قیام زده و خواب حکام ظالم منطقه برهم زده‌اند گویا رجب طیب اردوغان برای دم تکان دادن برای اربابان آمریکایی خود دست به هر کاری می‌زند.


2- جمهوری اسلامی ایران همواره بر سه اصل  حکمت، عزت و مصلحت استوار بوده است حال این چگونه حکمتی است در این شرایط که دیگر هیچ کس نمی‌تواند کمک های اردوغان به تکفیری ها و مواضع ایشان علیه ایران را نادیده بگیرد با چه تدبیری دستگاه وزارت خارجه و جناب آقای دکتر روحانی خواستار سفر اردوغان به ایران شده اند؟ به راستی تا چه هنگام با دیپلماسی خنده و تسامح نسبت به دولت هایی که بدترین جنایات را انجام داده اند می خواهیم مدارا کنیم؟


3- در انتها بازهم لازم می دانیم تأکید کنیم ما دانشجویان بیدار و دلسوز این انقلاب همواره پای آرمان ها و ارزش هایمان ایستادگی کرده و دیده بان این انقلاب هستیم تا مبادا مسئولانی که در خواب غفلت فرو رفته اند و بدنبال رسیدن به منافع گروهی خود هستند سبب انحراف از مسیر انقلاب اسلامی شوند، مبادا کسانی در لباس دین با منافقین بردین همنوا شوند و دست دوستی انها را به گرمی بگیرند چراکه عاقبت نفاق بنی قریضه درتاریخ اسلام همانندی نداشته و مانیز دنبال همانند برایش نبوده ایم –مکروا مکر الله والله خیر الماکرین


والسلام


بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه خیام مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه امام رضا(ع) مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون