تاریخ خبر: کد خبر: 4082

حضور آگاهانه در22بهمن، یعنی ملت با هیچ جریانی عهد و پیمان اخوت ندارد

حضور آگاهانه مردم، پیامی محکم و قاطع برای آن دسته از مسئولینی است که بدون توجه به شرایط ویژه کشوردر عصر حاضر ، درگیر عمل هاي بي بصيرت سیاسی هستند.

حضور آگاهانه در22بهمن، یعنی ملت با هیچ جریانی عهد و پیمان اخوت ندارد

به گزارش «قاصدنیوز»، بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی به مناسبت یوم الله 22بهمن بیانیه ای صادر کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است:


 

بسمه تعالی
 
خورشید سی و هفتمین بهار پرطراوت آزادی در حالی در سرزمین "اسلام ، فرهنگ ، ادب و ایثار" طلوع می‌کند که جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت ایران شده است و در پرتو امواج بیداری‌بخش این انقلاب بزرگ الهی، مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی، خارج از اراده مستکبران و نظم ادعایی قدرت‌های سلطه‌گر به نفع مستضعفین و ملل آزاده و حق‌طلب بر هم ریخته و بشریت در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است و بیش از هر مقطع زمانی، بستر تحقق وعده خداوندی برای "حکومت جهانی مستضعفین" و درک ظهور "موعود" مهیا شده است.
 
 از نخستین روزهای انقلاب اسلامی همواره شاهد تهاجمات بیگانگان به ایران بوده ایم؛ گاه با تهاجم نظامی، گاهی با تحریم اقتصادی ، و گاه نیز  از طریق فتنه های داخلی سعی در ایجاد اختلال در حرکت سریع این نظام الهی شده است. اما درایت پرچمدار نظام اسلامی و پشتیبانی بصیرانه مردم، تمامی این توطئه ها را خنثی کرده است.
 
شرایط کنونی داخل و خارج کشور اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال را روز افزون می کند. پیشرفتهای چشمگیر علمی و دفاعی کشور ، باعث شده است تا آمریکای جنایتکار به بهانه ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای فشارها و تحریمهای غیر قانونی را بر مردم تحمیل نموده و می کوشد با این حربه، مردم مقاوم و مسلمان کشورمان را به تسلیم وادار کند؛ ملت ولایتمدار و بیدار ایران اسلامی، اعمال تحریم‌های زنجیره‌ای یک‌جانبه و ظالمانه نظام سلطه و اردوگاه لیبرال سرمایه‌داری غرب به سرکردگی آمریکا را محکوم نموده و از مسئولین و کارگزاران نظام می‌خواهد تا با اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی و راهبرد جهادی در صحنه تولید ملی و به میدان آوردن کار و سرمایه ایرانی و اتکا به جوانان کارآفرین؛ سناریوی شیطانی دشمن را خنثی و آنرا به عرصه‌ای برای شکست و رسوایی  نظام سلطه و بدخواهان انقلاب اسلامی تبدیل سازند.
 
مسئولان بدانند آمريكا هنوز هم همان دشمن 36 سال پيش است. اين گرگ درنده خو  با  جلوه دادن چهره ای خشن از اسلام و برای جلو گیری از گسترش اسلام ناب محمدی در جهان جریان تکفیری را به وجود آورده است تا با در گیر نمودن کشور های محور مقاومت به جنگی فرسایشی ضمن ایجاد یاس و ناامیدی درمیان مردم مسلمان، با از بین بردن امکانات زیر بنایی و تضعیف این دولتها، امنیت رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را فراهم آورد.
 
اما جمهوری اسلامی ایران بالنده تر از همیشه و با سرعتی وصف ناپذیر، قله های رشد را یکی پس از دیگری طی کرده و یکه تاز عرصه پیشرفت در جهان خواهد بود.  همه این شرایط سبب می شود تا این دوران را پیچ عظیم تاریخی بدانیم. این سالها، تاریخ ساز خواهند بود. ما نباید فراموش کنیم این پیشرفت های قابل توجه ، سی و شش سال است که آغاز شده و این رشد اعجاب آور را که ایرانیان مسلمان به اتکای ایمان خود در سی و شش سال به دست آوردند؛ دیگران در طی چند صد سال کسب کردند. اما اکنون آنها به ورطه سقوط افتاده؛ ولی اسلام عزیز هر روز ندایش جهانی تر می شود و پیامش عالمگیرتر. این جز عنایات خداوند متعال و درایت رهبران متّقی ایران اسلامی و پشتیبانی آگاهانه ملت فداکار ایران نیست. اهمیت این شرایط حساس به علت تقارن با مذاکرات هسته ای دوچندان می شود. مذاکراتی که باید در نهایت به حفظ استقلال و هویت ملی ایران منتهی گردیده و سلطه گران را وادار به پذیرش این باور کند که باید ایران و مردم انقلابیش را به دیده احترام بنگرند.
 
حضور آگاهانه مردم، پیامی محکم و قاطع برای آن دسته از مسئولینی است که بدون توجه به شرایط ویژه کشوردر عصر حاضر ، درگیر عمل هاي بي بصيرت سیاسی هستند. مردم با حضور خود به آنان خواهد فهماند که این ملت فهیم با هیچ جریان و فرد و حزبی عهد و پیمان اخوت ندارد. این ملت تنها مطیع و جان برکف رهبر معظم انقلاب بوده و هست و خواهد بود.
 
راهپیمایی عظیم 22 بهمن نماد استقلال و وحدت ملتی است که با خون دلها و استقامت وصف ناپذیرش تمامی دشمنان خود را درحسرت گذاشته است. لذا از این حیث الگویی تمام عیار برای تمامی ملت های اسلامی است  حقیقت آن است که تمام دنیا، فردا به ما چشم خواهد دوخت.پس مردم ایران باید بدانند ، حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ، موجب شادمانی و عزت مستضعفان عالم خواهد بود.
 
پیام دیگر این حضور ، تجدید بیعت با رهبری است که نگاهش آرامش قلوب و کلامش مصباح طریق است.  مردم ایران بار دیگر خواهند گفت: گرچه در کشور مشکلاتی داریم اما ما خط قرمز خود را می شناسیم و ازآن عدول نمی کنیم. با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اثبات مي كنيم که تمامی توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی جز تار عنکبوتی نبوده است و همه می دانیم که« انَّ اوهن البیوت لبیت العنکبوت».
 

بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکز آموزش عالی استان خراسان رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون