تاریخ خبر: کد خبر: 2849

دربیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی خطاب به رییس جمهور عنوان شد:

آیا لجبازی با نمایندگان مردم، لجبازی با مردم نیست؟

دربیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی خطاب به رییس جمهور عنوان شد:آیا لجبازی با نمایندگان مردم، لجبازی با مردم نیست؟

آیا لجبازی با نمایندگان مردم، لجبازی با مردم نیست؟

به گزارش قاصد نیوز، شورای تبیین بسیج دانشجویی خراسان رضوی در پی معرفی «فخر الدین احمدی دانش آشتیانی» به عنوان گزینه تصدی وزارت علوم  بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح  زیر می باشد:

 

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی
رییس محترم جمهوری اسلامی ایران


سلام علیکم؛
از قدیم یاد گرفته ایم که فصل پاییز فصل بهار علم و دانش است…
در پاییز محافل پژوهشی و دانشگاهی همچون درختان یک باغ، شکوفا شده و بهار علمی تازه ای را شروع میکنند…
اما انگار در دولت شما قرار است دانشگاه ها همچنان خزان زده و بی شکوفه و سرد باقی بمانند…
بیش از یک سال بلا تکلیفی و سر در گمی و تردید و سیاست زدگی و سهم خواهی بی حد و حصر یک جریان خاص، فضای دانشگاه ها را سرد و پاییزی کرده است…
حرکت جهادی و پر شتاب در تولید علم که خواسته مکرر رهبر فرزانه انقلاب و آحاد ملت است و امورات روزمره دانشگاه ها روی زمین مانده است…


جناب آقای رییس جمهور!
وقتی گزینه های قبلی شما به دلیل سیاست زدگی و وابستگی به جریان فتنه گر موفق به کسب رآی اعتماد نمایندگان ملت نمی شوند، چگونه فردی را که شناسنامه وابستگی حزبی و جناحی اش از فاصله دور هم قابل رویت است مجددا پیشنهاد میکنید؟
آیا لجبازی با نمایندگان مردم، لجبازی با مردم نیست؟


رییس محترم شورای امنیت ملی!
شما که به گفته خودتان یک مقام امنیتی و متخصص در عملیات روانی هستید حتما به خوبی میدانید سیاست به چالش کشاندن رابطه دولت و مجلس، در دستور کار معارضین و فتنه گران و افراطیون قرار دارد تا به خیال خام خود، در سال آینده با ادعای عدم هماهنگی مجلس با دولت، راه را برای تصاحب صندلی های سبز بهارستان هموار کنند، البته این خواب پریشانی است که با هشیاری ملت بصیر ایران تعبیر نخواهد شد اما از یک متخصص عملیات روانی انتظار می رود خود در دام عملیات روانی فتنه گران و افراطیون گرفتار نشود.


جناب آقای دکتر روحانی!
شما بهتر از هر کسی میدانید که امروز دولت و کشور نیاز به آرامش، وحدت و همدلی دارد و حرکت جهادی در تولید علم و حل مسایل و مشکلات داخلی و خارجی کشور جز در سایه آرامش و وحدت به دست نمی آید.آیا تدبیر که تبدیل به لقب و کنیه دولت شما شده است به معنای باز گرداندن عناصر فعال در اغتشاشات است؟
آیا با حضور مجدد اغتشاشگران و عناصر فعال فتنه میخواهید آرامش را به دانشگاه ها باز گردانید و امور را تدبیر کنید؟!!
امروز با نگاهی به مواضع عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی به راحتی میتوان فهمید که چنین انتخاب ها و انتصاب ها و پیشنهاد های دولت تدبیر و امید، چه کسانی را امیدوار کرده است.


رییس محترم شورای امنیت ملی!
در طول تاریخ ۳۶ ساله این انقلاب کم نبودند کسانی که سوابق درخشانی داشتند اما به تدریج گوی سبقت را حتی از غیر مسلمانان هم ربودند و نه تنها اصول انقلاب که بدیهیات اسلام را هم انکار کردند و به سخره گرفتند. پس تکیه بر سوابق ۳۰ سال پیش یک شخص، برای اثبات تعادل فکری امروز او کافی نیست.

 

جناب آقای رییس جمهور!
کاملا واقفید که استفاده از عناصری که به وسیله نهاد های امنیتی دولت خودتان، فاقد صلاحیت شناخته شده بودند یکی از علل مهم رآی عدم اعتماد به وزیر معزول بود. آیا میخواهید از کسی استفاده کنید که خودش یکی از علل برکناری وزیر قبلی بوده است؟!
اکنون آیا وقت آن نرسیده است که دولت در رویه خود درباره دانشگاه ها تجدید نظر نموده و دانشگاه را تبدیل به باشگاه سیاسی یک حزب منحله نکند؟


بسیج دانشجویی مخالف هرج و مرج و اغتشاش در دانشگاه ها و عامل نظم و ثبات و آرامش بوده و خواهد بود و با هشیاری کامل ضمن رصد دقیق فعالیت ها و برنامه های دولت و مسوولین و جناح های سیاسی، همواره به روشنگری خواهد پرداخت.
امید است که هنوز چشمی بینا و گوشی شنوا و پند پذیر باقی مانده باشد.

 

والسلام علی من التبع الهدی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی

منببع:پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی  خراسان رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون