تاریخ خبر: کد خبر: 3824

بیانیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی؛ منتظر عواقب کوبنده این گستاخی باشید

در پی اهانت شرم آور یک نشریه فرانسوی به ساخت پیامبر اکرم(ص)، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خراسان رضوی بیانیه ای را صادر کرد

بیانیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی؛ منتظر عواقب کوبنده این گستاخی باشید
به گزارش «قاصدنیوز»، در پی اهانت شرم آور یک نشریه فرانسوی به ساخت پیامبر اکرم(ص)، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خراسان رضوی بیانیه ای را صادر کرد که متن آن بدین شرح است:
 
 
 

هُوَ الَّذي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‏ وَ دينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (سوره صف/آیه9)

او كسى است كه رسول خود را با هدايت و دين حق فرستاد تا او را بر همه اديان غالب سازد، هر چند مشركان كراهت داشته باشند!
 
 
با صلوات بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان راه حق
امروز صهیونیسم بین الملل دریافته است که برای مقابله با اسلام دیگر نمی تواند هم چون گذشته جنگ نظامی به راه بیندازند،  لذا با آغاز جریانی شوم در جهت قبح زدایی و توهین به مقدسات دین مبین اسلام سعی دارد تا اهداف ضد اسلامی خود را عملی کند. این امر نا مبارک در دهه های اخیر با انتشار کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی مرتد آغاز شد و در سال های اخیر با توهین به قرآن توسط برخی کشیش های آمریکایی و ساخت فیلم موهن به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشأن اسلام ادامه پیدا کرده است.
 
اخیرا نیز،هم زمان با ایام مبارک ولادت پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص)،گروهی مزدور، از سوی سرویس های جاسوسی دولت های متخاصم به ویژه رژیم خبیث صهیونیستی با حمله  مسلحانه به دفتر یک نشریه طنز در قلب  پاریس موجب کشته شدن 12 نفر و نیز زخمی شدن چند نفر دیگر شدند. هدف عناصر مسلح از این حمله خونین در ظاهر واکنش به انتشار کاریکاتوری از ابوبکر بغدادی رهبر گروه تروریستی - تکفیری داعش و نیز انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اسلام (ص) در این نشریه عنوان شده است. اما در پی این حادثه تروریستی خود ساخته که برای تخریب چهره اسلام واقعی و پیامبر مهربانی، و جایگزین کردن چهره ای خشن از اسلام در ذهن مردم جهان طرح ریزی شده بود، راهپیمایی در فرانسه به منظور محکومیت این حادثه برپا شد که حضور سران کشور های حامی تروریسم و در رأس آنها نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و دولتمردان آمریکایی که خود متهم ردیف اول کشتار مردم بی گناه و سلب آزادی بیان در سراسر عالم هستند دهن کجی بارزی به آزادی بیان و حقوق بشر می باشد.
 
البته که همه می دانند و دیدند که چه کسانی در این گروگانگیری تروریستی دست داشتند و فرقه تروریستی داعش را هم همه می شناسند و میدانند دست پرورده ی چه دولت هایی است، اما اتحاد رسانه های دنیا بر سر این حادثه و پوشش خبری گسترده آن در سطح جهان اتفاقی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. چرا هم زمان با این حادثه جریان ضد اسلامی در آلمان شروع به کار می کند؟ چرا تنها بعد از یک روز از گذشت حادثه شارلی ابدو مدیر بخش اطلاعات داخلی انگلستان از احتمال حملات گسترده در کشورش توسط داعش خبر می دهد؟ آیا هم زمان شدن این اتفاقات خبر از آغاز پروژه ی ضد اسلامی جدیدی را نمی دهد؟
 
دربرهه ای از زمان قرار داریم که اسلام روز به روز در جای جای کشورهای جهان در حال گسترش میباشد ورژیم منحوس صهیونیسم که صدای خرد شدن استخوانهایش شنیده میشود ونابودی اش از صحنه روزگار در آینده ای نزدیک محقق خواهد جهت ادامه حیات خود دست به هرکاری میزندازجمله ترویج خشونت به نام اسلام که حوادث اخیر نیز از همین قبیل جریانات می باشد.
 
قطعا حادثه شارلی ابدو از سوی دین مبین اسلام محکوم است و شرع مقدس هیچ گاه اجازه چنین کشتاری را در هیچ جای دنیا و علیه هیچ مردمی نمی دهد.
 
اما لازم است هشداری خطاب به سردمداران استکبار جهانی و جریان ضد دین صهیونیسم داده شود و آن اینکه، قدم نهادن در عرصه توهین به مقدسات مسلمانان عرصه مناسبی برای جولان نمی باشد! چرا که دیر یا زود آتش خشم مسلمانان و انسان های آزاده سراسر عالم شعله ور شده و به مدد الهی آنها را از عرصه وجود پاک خواهد کرد که ما عاشق مبارزه با اسراییل هستیم و با اصرار بر این اعمال و گستاخی ها در واقع مرگ خود را به تعجیل انداخته اند. بدیهی است مسببان اصلی این اهانت باید در آینده ای نزدیک منتظر عواقب کوبنده این گستاخی باشند.
 
والسلام علی من التبع الهدی / بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان رضوی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون