تاریخ خبر: کد خبر: 3670

تقدیر بسیج دانشجویی از موضع ضد فتنه آیت الله واعظ طبسی

دانشجویان بسیجی وانقلابی ضمن حمایت قاطع از مواضع اصولی آیت الله واعظ طبسی و حضرت آیت الله علم الهدی، تأکید براین دارد که همیشه خواص عمارگونه نقش اساسی داشته و می بایست با موضع گیری صریح وشفاف خود درجامعه روشنگری نمایند.

تقدیر بسیج دانشجویی از موضع ضد فتنه آیت الله واعظ طبسی
به گزارش «قاصدنیوز»، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد از سخنان روشنگرانه و قاطعانه آیت الله واعظ طبسی و آیت الله علم الهدی پیرامون فتنه 88 تقدیر نموده و بیانیه ای را صادر نمود. متن این بیانیه بدین شرح است:
 
امام خامنه ای : مسئله‌ی اصلی این است که یک جماعتی در مقابل جریان قانونی کشور، به شکل غیر قانونی و به شکل غیر نجیبانه ایستادگی کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند؛ این را چرا فراموش می‌کنید؟!
 
حماسه 9 دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 به شمار می رود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت و به فرموده مقام معظم رهبری 9 دی ماه روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است که ملت خداجوی ایران بار دیگر با حضور گسترده خویش در راهپیمایی، حمایت خود را از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی اعلام نمود.
 
امروز بعد از گذشت 5 سال از فتنه 88 کسانی هستند که می‌خواهند فتنه و گناه فتنه‌گران را کمرنگ کنند؛ برخی همراهان و ساکتین فتنه، همراه برخی ساده لوحان، به جای خط امام، گیرنده خود را با فرکانس رسانه‌های دشمن منطبق می‌کنند و انشای دیکته شده معاندین و منافقین را جهت آزادی اصحاب فتنه آمریکایی-صهیونیستی، زمزمه می کنند کسانی که با سوء استفاده از تغییرات سیاسی و رأفت اسلامی در حق اصحاب فتنه، شعار رفع حصر آن‌ها را می‌دهند و گستاخانه و با بی‌حیایی، زیاده‌خواهی‌های بی‌شرمانه خود را به عنوان یک مطالبه مردمی مطرح می کنند. اینان همان پیاده‌نظام بی مزد و مواجیب استکبار هستند که دنبال منحرف کردن مسیر انقلاب بزرگ ملت ایران به سمت پرتگاه آمریکا بودند، لذا تاکید می کنیم اگر از فتنه 88، حساسیت‌زدایی شود، در آینده به فتنه های بزرگتری مبتلا خواهیم شد.
 
اما در این بین نکته ای که شایسته تقدیر می باشد دربزرگداشت 9دی اعلام موضع قاطع و انقلابی حضرت آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در آستان و تولیت آستان قدس رضوی ، و حضرت آیت الله علم الهدی، امام جمعه محترم مشهدمقدس می باشد که بدون هیچ گونه تعارف و مماشات با کسانی که امنیت ملی و سیاسی و اقتصادی کشور را مختل کردند و بدنبال براندازی بودند اعلام موضع صریح و شفاف گرفتند. لذا دانشجویان بسیجی وانقلابی ضمن حمایت قاطع ازمواضع اصولی، تأکید براین دارد که همیشه خواص عمارگونه نقش اساسی داشته ومی بایست باموضع گیری صریح وشفاف خود درجامعه روشنگری نمایند.
 
در انتها نیز بسیج دانشجویی از قوه قضاییه این درخواست را دارد که اشد مجازات را برای سران فتنه در نظر گیرد و بایاوه گویان که دربرخی از جایگاههای نظام رخنه ونفوذ کرده اند وبه جای توجه به منویات مقام معظم رهبری وآرمانهای انقلاب سخنگوی رسانه های بیگانه گردیده اند برخورد قانونی صورت گیرد.

 
والسلام علی من اتبع الهدی/ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون