تاریخ خبر: کد خبر: 3609

واعظی: آتش زدن پرچم سیدالشهدا(ع) توسط عناصر فتنه را هرگز فراموش نمیکنیم

این مداح اهل بیت(ع) گفت: دشمنان از چه چیزی می‌خواهند ما را بترسانند، این مملکت با شهادت انس گرفته است/ جوانان ما مشتاق شهادت در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند

واعظی: آتش زدن پرچم سیدالشهدا(ع) توسط عناصر فتنه را هرگز فراموش نمیکنیم

به گزارش قاصدنیوز، حاج احمد واعظی ظهر امروز در مراسم شهادت امام عسگری(ع) و تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در مهدیه مشهد تصریح کرد: هرگز فراموش نمی‌کنیم که در فتنه 88، عناصر این فتنه پرچم سید الشهدا(ع) را به آتش کشیدند؛ این انقلاب و کشور با عنایات حضرت زهرا(س) از شر فتنه‌گران محفوظ ماند. امروزه جوانان ما برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در عراق آماده هستند، از سردار سلیمانی شنیدم که چگونه جوانان ما مشتاق شهادت در دفاع از حرم حضرت زینب(س) هستند.

 

وی ادامه داد: دشمنان از چه چیزی می‌خواهند ما را بترسانند، این مملکت با شهادت انس گرفته است. این جوانان ما با شعار "کلنا عباسک یا زینب" رهسپار مبارزه با دشمنان اهل بیت(ع) می‌شوند. امروزه یک عده دل بستند و عقده دارند که حرم سه ساله امام حسین(ع) را تخریب کنند، مگر ما مرده باشیم که شما چنین جرأتی پیدا کنید. هنوز یادمان نمی‌رود که چه جنایاتی به سامرا کردید و اگر حضرت آقا اجازه بدهند جواب آنها را می‌دهیم.

 

وی اظهار داشت: آمدن شهدا به شهر و زیارت آن برای انسان مسئولیت می‌آورد؛ نتیجه اینکه به اسم این روزها برخی کارها را انجام دادن و برخی مراسم‌ها به پا کردن، قتل عام شیعیان مظلوم در کشورهای اسلامی می‌شود، آیا می‌توان مسئولیت شهادت این شیعیان را بر عهده گرفت؟.

 

منبع: نسیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون