تاریخ خبر: کد خبر: 3594

معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد در نیشابور:

این همه امکانات و هزینه نگهداری، حق سران فتنه نیست/ وقتی می‌گویند اقتدار به موشک نیست یعنی موشک‌ها را بیاورید روی میز مذاکره

رامین با بیان اینکه آن دو نفر را فعلا نمی‌توان محاکمه کرد،اضافه کرد:چون مدیر اصلی فتنه را فعلا نمی‌شود محاکمه کرد.

این همه امکانات و هزینه نگهداری، حق سران فتنه نیست/ وقتی می‌گویند اقتدار به موشک نیست یعنی موشک‌ها را بیاورید روی میز مذاکره

به گزارش قاصدنیوز، محمدعلی رامین در تجمع مردمی شهرستان نیشابور به مناسبت یوم الله حماسه 9دی که در مهدیه این شهرستان برگزار شد،اظهار کرد: 9دی روز گمنامی است،ناشناخته است که به هیچ عنوان نمی‌توان این روز را شناخت مگر اینکه فتنه‌ای که در این روز خاموش شده است را بشناسیم.


وی ادامه داد:فتنه را هم نمی‌توان شناخت مگر سران آن را بشناسیم و سران آن هم شناخته نمی‌شوند مگر آنها را محاکمه کنیم.

 

حق سران فتنه نیست که با این همه امکانات و هزینه از آنها نگهداری شود
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم با بیان اینکه حق سران فتنه نیست که با این همه امکانات و هزینه از آنها نگهداری شود،افزود:این از رافت اسلامی نظام است.


رامین با بیان اینکه آن دو نفر را فعلا نمی‌توان محاکمه کرد،اضافه کرد:چون مدیر اصلی فتنه را فعلا نمی‌شود محاکمه کرد.


وی گفت:قضیه فتنه آنقدر پیچیده است که طبیعی است خود حماسه آفرینان هم ندانند چه کردند.


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم عنوان کرد:با دستور نائب امام زمان(عج) امام خامنه‌ای ۴۰ میلیون ایرانی آمدند پای صندوق رای اما آن آقای کاندیدا که ۱۳ میلیون رای نظام برای او گرفته بود، هنوز شمارش آراء تمام نشده است اعلام می‌کند من با اختلاف رای بالا رییس جمهور هستم.


رامین با اشاره به حوادث کوی دانشگاه در سال 78خاطرنشان کرد:23تیر 78 روز عظیمی بود و فتنه بزرگی را خاموش کرد.


وی با بیان اینکه ولی فقیه طرحی است به منظور آماده‌سازی جهانیان برای پذیرش امام زمان(عج)،اظهار کرد:ولایت فقیه طرح جهانی بود که امام خمینی(ره) با آن طرح آمریکایی و انگلیسی را بر هم زدند.


دبیر بنیاد هولوکاست خاطرنشان کرد: داعش و النصره ثمره عقب‌نشینی ما از حضور در عرصه جهان اسلام است و جزئی از فتنه است.

 

وقتی می‌گویند اقتدار به موشک نیست یعنی کد می‌دهند که موشک‌ها را بیاورید روی میز/وضعیت جوری نیست که بتوانم همه چیز را بگویم

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم با بیان اینکه وقتی می‌گویند اقتدار به موشک نیست یعنی کد می‌دهند که موشک‌ها را بیاورید روی میز،اظهار کرد:وضعیت جوری نیست که آدم حقیری مثل من بتوانم همه چیز را بگویم.


رامین با بیان اینکه سرمایه رهبری را اگر بشناسید با همین رهبر می‌توانید زمینه بازگشت امام زمان(عج) را فراهم کنید،عنوان کرد:خیلی از عوامل دشمن در کشور هستند که اجازه ندهند آب خوش از گلوی ایشان پایین رود.

 

یمن به حول قوه الهی از دست استکبار جهانی در حال آزاد شدن است
وی با بیان اینکه ماجرای بیداری اسلامی و نهضت ۹۹ درصدی در غرب فرصت‌های استثنائی بود که به دلیل مشکلات داخلی این فرصت را از ما گرفتند و عوامل داخلی هم به آنها کمک کردند،اضافه کرد:اما این فرصت هنوز وجود دارد،یمن به حول قوه الهی از دست استکبار جهانی در حال آزاد شدن است و عمان وضعیت خاصی دارد.


رامین با بیان اینکه در حال حاضر با یک اشاره رهبری می‌بینید ۲۰ میلیون شیعه از نجف تا کربلا راهپیمایی می‌کنند،اظهار کرد:در حالی که گروهک‌های تروریستی با حمایت استکبار جهانی بخشی از منطقه را تصرف کرده‌اند اما جرات نمی‌کنند حمله کنند.

 

اگر سال دیگر حسین اوباما گفت می‌خواهم بروم راهپیمایی کربلا تعجب نکنید/اگر شنیدید که آن آقا را ترور کردند و نگذاشتند به آنجا برسد تعجب نکنید


وی ادامه داد:اگر سال دیگر حسین اوباما گفت می‌خواهم بروم راهپیمایی کربلا تعجب نکنید،اگر شنیدید که آن آقا را ترور کردند و نگذاشتند به آنجا برسد تعجب نکنید.


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم با بیان اینکه استکبار سه کشور مصر،ترکیه و عربستان را در منطقه در اختیار دارد،اظهار کرد:اما آن کشوری که با ایده‌های خودش منطقه را اداره می‌کند فقط جمهوری اسلامی است.


رامین با بیان اینکه مردم در ۹ دی دست و بال رهبری را باز کردند،خاطرنشان کرد:در فتنه ۸۸ خیلی ضربه خوردیم،محاصره و تحریم اقتصادی از آنجا شروع شد،هزاران میلیارد دلار ضربه خوردیم.حیثیت ما در جهان مخدوش شد.


وی با بیان اینکه رهبری در این ۸ ماه خیلی اذیت شدند،ادامه داد:این ۸ ماه از ۸ سال دفاع مقدس هم سخت‌تر بود.

 

اگر مردم به سر آقای سید محمد خامنه‌ای بریزند به خاطر اینکه ماجرای مک فارلین را مطرح می‌کند حقش است/ماجرای مک فارلین فتنه بزرگی بود که جنگ را ناتمام کرد
وی با بیان اینکه دشمن تمام نیروهایی که در طول ۳۳ سال ساخته بود و سازماندهی کرده بود همه این مهره‌ها سوخت،تصریح کرد:اکنون باید ۳۰ سال دیگر مهره‌سازی کنند تا یکی مثل آقای ایکس ایجاد شود.


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم خاطرنشان کرد:اگر آقای سید محمد خامنه‌ای مصاحبه می‌کنند و حادثه مک فارلین را مطرح می‌کنند اگر مردم سرش بریزند حقش است،نباید این حرف را زد،این حرفا هزینه دارد.


رامین با بیان اینکه ماجرای مک فارلین فتنه بزرگی بود که جنگ را ناتمام کرد،خاطرنشان کرد:حادثه فتنه ۸۸ حادثه بزرگی بود و مردم در ۹ دی تمامش کردند.

 

در دولت احمدی‌نژاد که ادعا داشت برای ۹ دی کار نشد جه برسد به این دولت که ادعایی هم ندارد
وی با بیان اینکه آنها می‌خواستند جایگاه رهبری را بشکنند،افزود:میلیون‌ها مردم بصیر و ولایت‌مدار با فهم به صحنه آمدند تا بگویند ما فدایی امام خود هستیم.


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم با بیان اینکه به نظر من اگر بخواهند نامی انتخاب کنند باید بگویند روز تجلی امام خامنه‌ای،گفت:موضوع ۹ دی باید در طول سال تحلیل شود،باید در مدارس،دانشگاه‌ها و مهدکودک‌ها تبیین شود.


رامین با بیان اینکه مردم باید خود پای کار بیایند و گرنه دولت‌ها پای کار ۹ دی نمی‌آیند،اظهار کرد:در دولت احمدی‌نژاد که ادعا داشت برای ۹ دی کار نشد جه برسد به این دولت که ادعایی هم ندارد.

 

منبع: عطارنیوز

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون