تاریخ خبر: کد خبر: 1841

شهردار منطقه پنج مشهد:

کم سوادی در حاشیه شهر یکی از عوامل معضلات فرهنگی است

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: شهرداری با کمک نهادهای مرتبط می تواند به آموزش فرهنگی بپردازد و فرهنگ اجتماعی خانواده های حاشیه شهر را تقویت کند.

کم سوادی  در حاشیه شهر یکی از عوامل معضلات فرهنگی است

به گزارش قاصدنیوز به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه و همایش مردمی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد، حسن هدایتی با تاکید بر پیامدهای سوء بیسوادی و کم سوادی ادامه داد: این مسئله سبب بی اطلاعی خانواده ها از فرزندانشان می شود که آنها بدون آگاهی از مضرات فساد، به سمت اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی سوق داده می شوند.

 

وی اظهار کرد: وضعیت اقتصادی در این منطقه نیاز به بهتر شدن دارد تا ساکنان آن به توانمندی نسبی رسیده و برای رشد و پیشرفت گام برداند.

 

شهردار منطقه پنج با بیان اینکه فعال سازی مساجد و شورای اجتماعی محلات گام مهمی در راستای فرهنگ سازی بوده اند افزود: برگزاری نشست های مذهبی، حجاب و عفاف و بسیج با محوریت مساجد از موارد اجرا شده ای بوده که مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفته است.

 

وی منطقه پنج را مکانی برای رشد ساکنان آن عنوان کرد و گفت: در این منطقه باید کارهای متعددی انجام پذیرد، زیرا جمعیت زیاد آن خواستار توجه بیشتر مسئولان در زمینه مسائل اقتصادی و فرهنگی هستند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون