تاریخ خبر: کد خبر: 1839

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی :

سرازیر شدن نابسامانی ها و مشکلات با شیب تند به حاشیه شهر ظلم به آنان است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: با فراگیر کردن فعالیت های فرهنگی می توان بسیاری از مشکلات حاشیه شهر را برطرف کرده و ریشه معضلات را خشکاند.

سرازیر شدن نابسامانی ها و مشکلات با شیب تند به حاشیه شهر ظلم به آنان است

به گزارش قاصدنیوز به نقل از ستاد خبري نخستين نمايشگاه و همايش مردمي تشكل هاي فرهنگي حاشيه شهر مشهد، حجت الاسلام محمد حسین محرابی افزود: اگر فرهنگ یک کشور درست شود، قطعا در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز با رشد و شکوفایی همراه خوهد شد.

 

وی با تاکید بر وجود نابسامانی در تصمیم گیری ها برای مسائل ضروری و مهم گفت: این ظلم به حاشیه شهر است که تمامی نابسامانی ها و مشکلاتی با شیب بسیار تندی به سوی آن ها سرازیر شده است.

 

حجت الاسلام محرابی با اشاره به وجود پتانسیل های بسیار زیاد در بین حاشیه نشینان شهر تصریح کرد: اگر با دقت بررسی کنیم می بینیم که همواره اکثریت مدافعان نظام و ولایت را همین مردمان سخت کوش و کم بضاعت تشکیل داده اند.

 

وی ضمن اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص اینکه " قشر ضعیف جامعه صاحبان اصلی انقلاب هستند" افزود: بر خلاف تصورات بسیاری از مسئولان در خصوص مناطق فقیر نشین، این قشر از لحاظ فرهنگ بسیار برخوردار هستند و در مقابل،  مشکلات و محرومیت مالی دارند.

 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی تأکید کرد: متاسفانه در مناطق حاشیه نشین شهر علاوه بر مشکلات مالی و فرهنگی، مردم از مشکلات عمرانی و آبادانی رنج می برند که امیدواریم با کمک و همفکری مسئولین این مشکلات هرچه زودتر برطرف گردد.

کلمات کلیدی

  • 0 0

    اقدام عملي براي رفع مشكلات مورد نياز است. چرا مراكز فرهنگي مانند كتابخانه، سينما، فرهنگسرا، دانشگاه، حوزه علميه و... در مناطق حاشيه نشين ساخته نشده و نمي شود؟

ارسال نظر

تریبون