تاریخ خبر: کد خبر: 1788

فعالیت مساجد و تشکل های فرهنگی در حاشیه شهر مشهد باید تقویت شود

فرماندار مشهد به تقویت هر چه بیشتر فعالیت مساجد و تشکل های فرهنگی در حاشیه شهر مشهد تاکید کرد.

فعالیت مساجد و تشکل های فرهنگی در حاشیه شهر مشهد باید تقویت شود

به گزارش قاصدنیوز، حسن موحدیان در مصاحبه با ستاد خبری همایش تشکل های حاشیه شهر گفت: در حاشیه این شهر، غیراز فعالیت مساجد و تشکل های فرهنگی در حاشیه شهر برنامه مستمر دیگری انجام نمی شود و همین فعالیت ها باید تقویت شود.

 

وی با اشاره به نیاز این مناطق اظهار کرد: فرهنگ رفتاری، موضوعات خانواده، باورهای دینی وسبک زندگی را باید با دقت بیشتری در این مناطق رشد دهیم.


موحدیان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه و همایش مردمی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد، با برنامه ریزی و انسجام می تواند یک کار قوی در راستای شناسایی ظرفیت ها و دستاوردهای مناطق حاشیه شهر باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه ها و فعالیت هایتشکل های فرهنگی در حقیقت می تواند در فرهنگ سازی و گسترش روحیه دین باوری موثر باشد.


فرماندار مشهد با تاکید به روحیه مردم مناطق حاشیه شهر ادامه داد: این افراد بهتر و بیشتر پذیرای فرهنگ انعکاس یافته از مساجد هستند و از برنامه های تشکل ها استقبال می کنند که در این راستا باید قدردان مجریان و مسئولان کار فرهنگی بود.

 

گفتنی است نخستین همایش و نمایشگاهمردمی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار می شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون