تاریخ خبر: کد خبر: 1780

برگزاری همایش تشکل های حاشیه شهر مشهد سبب کشف توانایی های مردم این مناطق می شود

برگزاری همایش تشکل های حاشیه شهر مشهد سبب کشف توانایی های مردم این مناطق می شود

به گزارش قاصدنیوز، امیرحسین قاضی زاده در گفتگو با ستاد خبری همایش تشکل های فرهنگی حاشیه شهر گفت: چنین فعالیت هایی برای به نمایش گذاشتن ایده ها و توانمندی های این فعالان فرهنگی این مناطق لازم است و می تواند به عنوان مکمل یکدیگر، تجربیات خود را به هم منتقل کنند.

 
وی تصریح کرد: خوشبختانه در حاشیه شهر مشهد فعالیت های مذهبی متعددی صورت می گیرد و مساجد در این مناطق بهترین مکان برای انجام و برنامه ریزی های فرهنگی است که جمعیت زیادی از آن استقبال می کند.

 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: هر فعالیتی که در هرجای شهر باعث رشد و تولید علمی شده و خداباوری عملی داشته باشد، طبیعتا تاثیرات مخرب و آسیب های اجتماعی را کمرنگ می کند وباعث تقویت روحیه دینی می شود.

 
قاضی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی کشورهای دنیا لیبرالیسم هستند ولی در بین آنها افرادی متدینی وجود دارند که مکتب خود را حفظ کرده و مکتبی هستند و در کشور ما که یک فضای فرهنگی سالم وجود دارد، این موضوع باید بیشتر دیده شود.

 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت ها و سایر ایام سال در حاشیه های شهر خاطرنشان کرد: این برنامه ها، فضای رشد و باروری دینی مردم را تقویت می کند و حاشیه شهر مشهد مانند سایر نقاط شهر به برگزاری اینگونه مراسم اهتمام می ورزد.

 
گفتنی است نخستین همایش و نمایشگاه مردمی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد ۱۹ و ۲۰ شهریور ماه در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار می شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون