تاریخ خبر: کد خبر: 1840

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

مشکلات حاشیه شهر نیازمند شفاف سازی است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)گفت: مهم ترین کاری که برای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی می توان انجام داد، شفاف سازی صورت مسئله است.

مشکلات حاشیه شهر نیازمند شفاف سازی است

به گزارش قاصدنیوز به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه و همایش حاشیه شهر مشهد حجت الاسلام حسینی افزود: اگر درد محرومین به طبقات بالا و مسئولین منتقل شود مطمئن باشید که آن ها پس از شنیدن درد و مشکلات، راه حل مناسب را برای رفع معضلات پیدا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه قدم اول برای رفع مشکلات حاشیه نشینان شهر مشهد شناسایی معضلات به صورت جدی و عمیق می باشد خاطر نشان کرد: همواره تجربه نشان می دهد که در تمامی مشکلات گذشته هرگاه معضل به صورت کامل شناسایی شده است، پیدا کردن درمان و راه حل با سهولت هرچه تمام تر صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید این مناطق را عاری از فرهنگ های آلوده و زشت کنیم گفت: ما باید با تلاش، کوشش و برنامه ریزی دقیق به تبلیغ فرهنگ غنی دین اسلام که بر پایه عدالت بنا شده بپردازیم.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: اگر بتوانیم باورهای اصیل دینی را به مخاطبان خود در حاشیه شهر به صورت جامع منتقل بکنیم در ادامه میتوانیم زمینه های تغییر زیر ساخت ها را فراهم سازیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در پایان ضمن اشاره به اینکه ساکنان حاشیه شهر دارای پتانسیل های فرهنگی بسیار بالایی هستند گفت:  مسئولین باید با ابتکار عمل از این پتانسیل ها که تاکنون شناسایی نشده است بهره لازم را ببرند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون