تاریخ خبر: کد خبر: 8628

«قاصد نیوز» منتشر کرد:

گزارش مصور سفر آیت الله رئیسی به جنوب کشور/ از کلنگ زنی اردوگاه رضوی تا حضور در آیین روز ملی راهیان نور

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی پنجشنبه گذشته با استقبال حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری وارد اهواز شد.

به گزارش قاصدنیوز،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی پنجشنبه گذشته با استقبال حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری وارد اهواز شد. در ادامه گزارش مصور این سفر را از نظر می‌گذرانید.

 

حضور در معراج الشهدا اهواز

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

اهم اظهارات :

 *امروز الگوهای واقعی نسل جوان ما شهدا، آزادگان و ایثارگرانی هستند که با غیرت دینی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس را در تاریخ جاودان کردند.

 

*در دوران دفاع مقدس، ایران تنها در برابر رژیم بعث عراق نمی‌جنگید، مردم این سرزمین در برابر بسیاری از کشورها و مستکبران جهان ایستاده بودند و با دستان خالی این خاکشان و نظام اسلامی‌شان را حفظ کردند.

 

*همان روحیه که دیروز خرمشهر را آزاد کرد امروز باعث آزادی حلب شد و فردا ان‎شاءالله قدس شریف را آزاد خواهد کرد و این پیروزی را ما نزدیک می‌بینیم.

 

بازدید از منطقه عملیاتی شلمچه و کلنگ زنی اردوگاه رضوی

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

اهم اظهارات:

*امیدواریم با احداث این اردوگاه شرایط مطلوب‎تر تربیتی، آموزشی و خدماتی برای مردان و زنانی که به زیارت این سرزمین می‌آیند فراهم شود و مسافران نیز از خدمات این اردوگاه بهره ببرند.

 

*این اردوگاه به دلیل نزدیکی به کشور عراق  می‌تواند استراحت‎گاهی برای زائران بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) بویژه در ایام اربعین باشد. اردوگاهی که با عنایت حضرت ثامن الحجج(علیه‌السلام) و در مسیر مضجع نورانی امام حسین(علیه‌السلام) احداث شده، ان‎شاءالله موجب برکات فراوانی برای اسلام خواهد بود.

 

حضور در آیین روز ملی راهیان نور؛ اردوگاه شهید باکری

 

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

 

سخنرانی در یادواره شهدای هویزه

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

اهم اظهارات:

یزیدیان می‌خواستند عاشورا، روز ختم و روز پایان باشد، اما روز آغاز و تولد عاشوراییان شد و امتداد جریان عاشورا، انقلاب اسلامی را رقم زد و شهادت جوانان ما آغازی برای نهضت و حرکت استکبار ستیز آنان شد

سیاسی بودن با سیاسی کاری متفاوت است. دانشجو و طلبه سیاسی کسی است که نیاز خود را بشناسد و متناسب با آن ایفای وظیفه کند؛ وظیفه شناسی و ایفای به هنگام وظیفه از شاخصه‌های انقلابی‌گری است و انقلابی بودن و انقلابی ماندن، امروز یک ضرورت برای حفظ استقلال و عزت کشور ماست

 

عشایر این خطه با خون خود در برابر صدامیان ایستادند، فرزندانشان شهید و جانباز شدند و خانه‌هایشان ویران شد، اما تمام این آسیب‌ها ذره‌ای از اعتقاد و عشق آن‌ها به دین و ائمه اطهار(ع) کم نکرد.

 

حضور در گلزار شهدای اهواز و غرص یک نهال

رئیسی اهواز

 

رئیسی اهواز

 

حضور در جمع طلاب حوزه علمیه رضویه هویزه

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

رئیسی اهواز

حوزه علمیه رضویه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع توسط آستان قدس رضوی در سال 1362 احداث شده و هم اکنون بیش از 85 طلبه در آن مشغول به تحصیل هستند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون