تاریخ خبر: کد خبر: 8455

به دستور حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی صورت گرفت

تشکیل ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی با مسئولیت حاج حسین یکتا

حاج حسین یکتا که طی حکمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی به‌عنوان مسؤول این ستاد منصوب‌شده است، گفت: در نظر داریم در قالب این ستاد خدمات گوناگونی را در شهرهای نجف و کربلای معلا، مسیر بین این 2 شهر و در مرز مهران به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

تشکیل ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی با مسئولیت حاج حسین یکتا

به گزارش «قاصدنیوز»، به دستور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی تشکیل شد.

 

حسین یکتا که طی حکمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی به‌عنوان مسؤول این ستاد منصوب‌شده است، گفت: در نظر داریم در قالب این ستاد خدمات گوناگونی را در شهرهای نجف و کربلای معلا، مسیر بین این 2 شهر و در مرز مهران به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

 

وی از حضور پررنگ آستان قدس رضوی در راهپیمایی عظیم اربعین امسال خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، خادمان حضرت رضا (ع) در شهرهای نجف و کربلا و موکب‌های بین راه مستقر می‌شوند و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

حاج حسین یکتا

یکتا هم‌چنین به برپایی موکب امام رضا (ع) توسط آستان قدس رضوی در عمود 285 مسیر نجف به کربلا اشاره و عنوان کرد: این موکب که توسط یکی از خیران نیک‌اندیش به آستان قدس رضوی وقف‌شده است، در قالب طرح توسعه خدمات متعدد و متنوعی را به زائران و سایر موکب‌ها ارائه خواهد داد و هر شب پذیرایی حدود سه هزار زائر خواهد بود.

 

وی در ادامه از ارائه خدمات ویژه در مرز مهران توسط آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر همواره زائران پس از ورود به کشور در مرز مهران با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدند و ضعف خدمت‌رسانی در این منطقه مشهود بود. لذا بنابراین شد که آستان قدس رضوی با برپایی موکبی در این منطقه نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام کند.

 

یکتا هم‌چنین به حضور جمعی از اعضای ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی در کشور عراق اشاره و عنوان کرد: این گروه ضمن حضور در موکب امام رضا (ع) و اهتزاز پرچم آستان قدس رضوی در این موکب، هماهنگی‌های مربوط به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را پیگیری کردند.

 

مسؤول ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد که امسال به نام مبارک حضرت رضا (ع) خدمات گسترده و قابل‌توجهی به زائران ارائه شود.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون