تاریخ خبر: کد خبر: 8616

«قاصدنیوز» گزارش می‌دهد

وقتی خبرگزاری دولتی فرق رسانه منتقد و رپرتاژی را نمی‌داند

بعد از آنکه حسن روحانی صبح امروز به مشهد آمد، عدم حضور آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم استقبال از رئیس جمهور، با واکنش‌های جالبی رو به رو شد.

وقتی خبرگزاری دولتی فرق رسانه منتقد و رپرتاژی را نمی‌داند

به گزارش «قاصدنیوز»، بعد از آنکه حسن روحانی صبح امروز به مشهد آمد، عدم حضور آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم استقبال از رئیس جمهور، با واکنش‌های جالبی رو به رو شد. 

 

این واکنش‌ها که بیشتر از سوی رسانه‌های حامی دولت ضریب پیدا کرد در حالی بود که این روزها سومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در تهران درحال برگزاری است و امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی به عنوان اعضای خبرگان در تهران و در این اجلاسیه حضور دارند.

 

کانال تلگرامی مجمع اصلاح‌طلبان و هواداران دکتر حسن روحانی از جمله این رسانه‌ها بودند که با انتشار اخبار دروغ به دنبال پیشبرد اهداف سیاسی خود بودند.

photo_2017-03-08_16-54-10

 

photo_2017-03-08_16-54-16

 

نکته جالب دیگر اینکه، خبرگزاری دولتی ایسنا در گزارشی با اشاره به عدم حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی در فرودگاه مشهد و استقبال از رییس جمهور این موضوع را «بازی جدید برخی رسانه‌های منتقد» دانست.


در بخشی از این گزارش آمده است: «رسانه‌های دلواپس در یک شیطنت رسانه‌ای، عدم حضور حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس و حجت الاسلام والمسلمین، سیدابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد در زمان ورود رییس جمهور را به عنوان عدم استقبال این دو نفر از حسن روحانی تلقی کرده‌اند.»

 

حالا اینکه این رسانه‌ها این موضوع را به رسانه‌های به قول خودشان دلواپس ربط می‌دهند یا به جهت نا‌شی‌گری مفرط در عرصه خبر است که حتی فرق رسانه‌ها را هم نمی‌دانند و یا به جهت همان «بازی» درآوردنی‌ است که خودشان با آن دیگران را متهم می‌کنند. 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون