تاریخ خبر: کد خبر: 8180

مسعود ده‌نمکی در مشهد:

بچه حزب‌اللهی‌ها به سینما و مطبوعات وارد شوند

کارگردان سینمای دفاع مقدس گفت: سینما و مطبوعات دو عرصه مهمی است که امروز بچه حزب‌اللهی باید به آن ورود داشته باشد و مهمتر از این ورود، هم افزایی میان حزب اللهی‌ها در این زمینه است.

بچه حزب‌اللهی‌ها به سینما و مطبوعات وارد شوند

به گزارش «قاصدنیوز»، مسعود ده‌نمکی شامگاه پنجشنبه در جمع معتکفین مسجد الزهرا (س) مشهدمقدس اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام عرصه جدیدی را برای جنگ انتخاب کرده‌اند که جنگ نرم است و حضور در این میدان و نبرد در آن بسیار سخت تر از نبرد سختی است که این ملت در ابتدای انقلاب اسلامی آن را پشت سر گذاشته است.

 

کارگردان سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: در عرصه جنگ نرم دشمن از هر دروازه‌ای برای انحراف جوانان استفاده می‌کند و زمینه ابتلا به گناه و همچنین جذابیت آن را فراهم کرده و در این عرصه دل کندن از گناه و معصیت را بسیار سخت کرده است.

 

ده‌نمکی عنوان کرد: امروز وظیفه شما حزب اللهی بسیار خطیرتر از گذشته شده است و توصیه مهم این است که تا می‌توانید خود را بسازید و مبانی اعتقادی خودتان را تقویت کنید و خود را به سلاح احادیث اهل بیت(ع) مجهز کنید.

 

وی تصریح کرد: سینما و مطبوعات دو عرصه مهمی است که امروز بچه حزب اللهی باید به آن ورود داشته باشد و مهمتر از این ورود هم افزایی میان حزب اللهی‌ها در این زمینه است و باید پشتیبان یکدیگر در این عرصه باشید.

 

ده نمکی گفت: امروز رسالت حزب اللهی این است که هر یک تبدیل به بلندگویی برای اسلام و عمل به آن شود و در این زمینه نباید تنها به حرف زدن اکتفا کنیم.

 

کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با انجمن اسلامی دانش آموزان تاکید کرد: در این بیانات وظیفه جوانان و نسل جدید به خوبی مشخص و حوزه تکلیف نیز مشخص است و تبیین مناسبی از وظایف بیان شده است.

 

ده‌نمکی افزود: فضای ابتدای انقلاب فضایی بود که در آن هر یک از گروهک‌ها شرایط خود را تبلیغ می‌کرد و سپس از میان جوانان اقدام به عضوگیری می‌کرد و در این میان نیز متاسفانه عده‌ای جذب می‌شدند، بنابراین در این فضا عمدتاً مسائل ایدئولوژیک و فکری مطرح بود.

 

وی تصریح کرد: ما نیز در آن فضا هر تلاشی می‌کردیم تا جوانان را به سمت خود جذب کنیم و البته قبول دارم که امروز شرایط بسیار سخت‌تر شده و نیاز به هم افزایی بیشتری است.

 

ده‌نمکی گفت: هدف تمامی اقدامات این است که از انقلاب و دین یک تفکر سکولار بیرون نیاید و هدف دشمن همین است، یعنی در پی این است که یک تفکر سکولار را به جوان ما تحویل دهد در حالی که تمام قیام امام حسین(ع) برای مثال در نقطه مقابل این مسئله قرار داشت زیرا آن حضرت برای جلوگیری از تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها قیام کردند.

 

وی با بیان اینکه هدف عبادت باید حرکت در مسیر ظلم ستیزی و عدالت ستیزی باشد تصریح کرد: امروز باید ما نیز با همان تفکر عاشورایی حرکت کنیم و عاشورا را منحصر به یک زمان و مکان خاص ندانیم و تصور نکنیم که به پایان رسیده است.


منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون