تاریخ خبر: کد خبر: 6000

تصاویری از پشت صحنه «رسوایی ۲»

در قسمت یک «رسوایی» حاج یوسف روحانی محل مورد اتهام کسبه و اهالی محل قرار می‌گرفت. اما در قسمت دو ده سال از آن ماجرا گذشته است و شاهد هستیم که یک بار دیگر حاج یوسف (با بازی اکبر عبدی) با یک پیش بینی غیر منتظره مردم را از موضوعی آگاه می‌کند

به گزارش قاصدنیوز به نقل از تسنیم، فیلم‌سینمایی «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و با بازی اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، امیر نوری، اسماعیل خلج و سحر قریشی از شنبه ۱۰ مردادماه فیلمبرداری خود را شروع کرده است.

 

در قسمت یک «رسوایی» حاج یوسف روحانی محل مورد اتهام کسبه و اهالی محل قرار می‌گرفت. اما در قسمت دو ده سال از آن ماجرا گذشته است و شاهد هستیم که یک بار دیگر حاج یوسف (با بازی اکبر عبدی) با یک پیش بینی غیر منتظره مردم را از موضوعی آگاه می‌کند که در نهایت از طرف اطرافیانش طرد می‌شود و این خود آغاز ماجرا برای قصه‌ای است که ده‌نمکی قرار است آن را تصویر کند.

 

تهیه‌کننده و کارگردان: مسعود ده‌نمکی، مدیر فیلم‌برداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: امیر اسکندری، مشاور تهیه: مجتبی امینی،مدیر تولید: محمود محمدطائمه، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه و لباس: علی‌ نصیری‌نیا، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی، دستیار برنامه‌ریز: آلما سعادتی‌فر، تدوین: امیرشیبان خاقانی،عکاس: حسن شجاعی، منشی صحنه: مرضیه آذری، مدیران تدارکات: پرویز کاظم‌لو- علی همت، مسئول بدلکاران: جعفر کیوان‌رضایی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون