تاریخ خبر: کد خبر: 8086

فهرست مساجد برگزارکننده اعتکاف رجبیه در مشهد و استان +ثبت‌نام

ثبت نام معتکفان از طریق این سامانه از روز یکشنبه ۲۲ فروردین تا پرشدن ظرفیت مساجد ادامه پیدا می کند.در صورت تکمیل ظرفیت مساجد این سامانه غیرفعال می شود.

فهرست مساجد برگزارکننده اعتکاف رجبیه در مشهد و استان +ثبت‌نام

به گزارش«قاصدنیوز»، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: ثبت نام مساجد متقاضی برگزاری اعتکاف در مشهد از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.etekaaf.ir  از روز گذشته آغاز و تا روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد.

 

حجت الاسلام حسین کریمی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار ثبت نام مساجد متقاضی برگزاری مراسم اعتکاف به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

 

وی افزود: در این ثبت نام اطلاعات اولیه همچون نام و آدرس مسجد، مسئول اعتکاف مسجد، مدیر فرهنگی اعتکاف، شماره حساب جهت واریز وجه معتکفان، ظرفیت و جنسیت معتکفان خواسته می شود و پس از بررسی امکانات مساجد نام مساجد در سامانه ثبت و مردم می توانند نسبت به شرکت در مراسم اعتکاف ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام معتکفان از طریق این سامانه از روز یکشنبه ۲۲ فروردین تا پرشدن ظرفیت مساجد ادامه پیدا می کند، ادامه داد: در صورت تکمیل ظرفیت مساجد این سامانه غیرفعال می شود.

 

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۴۴ مسجد در سطح استان برگزار کننده مراسم اعتکاف بودند، تاکید کرد: سال گذشته ۵۴ هزار و ۴۵۷ نفر در مراسم اعتکاف مساجد استان شرکت کردند.

 

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۴۲ نفر برادران و ۴۱ هزار و ۹۱۵ نفر خواهران در این مراسم شرکت کردند.

 

www.etekaaf.ir

 

کلمات کلیدی

  • ریحانه 1 0

    درکجا باید ثبت نام کنیم

ارسال نظر

تریبون