تاریخ خبر: کد خبر: 1293

علم الهدی: تذکر مهمانداران هواپیما برای رعایت حجاب مسخره کردن مردم است

امام جمعه مشهد گفت: وضعیت فرهنگی فرودگاه باید به گونه ای باشد که مسافر با ورود به فرودگاه احساس کند وارد حرم امام رضا(ع) شده است و این نیاز به کار کارشناسی فرهنگی دارد.

علم الهدی: تذکر مهمانداران هواپیما برای رعایت حجاب مسخره کردن مردم است

به گزارش قاصدنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت الله علم الهدی در دیدار با مدیرکل و مسئولان فرودگاه های خراسان رضوی گفت: فضای فرودگاه باید به گونه ای باشد مسافر با ورود به آن احساس کند وارد حرم امام رضا(ع) شده است.


عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار گفت: این کارهای فرهنگی که شما انجام دادید بسیار خوب است اما آنچه واقعا افراد را متاثر می کند وضعیت فرهنگی فرودگاه است و باید به گونه ای باشد مسافر با ورود به فرودگاه احساس کند وارد حرم امام رضا(ع) شده است و این نیاز به کار کارشناسی فرهنگی دارد. 

امام جمعه مشهدمقدس افزود: در مسئله ی فعالیت های فرهنگی این است کار ها غالبا ایجابی است در حالی که در محیطی مانند فرودگاه که دروازه ی به تمام معنای شهر و بابی از حرم امام رضا(ع) است به کار صلبی فرهنگی بیشتر نیاز داریم. مسائل مربوط به نهی از منکر در عرصه ی فضای فرودگاه برای مسافران و پرسنل بیشتر مورد اهمیت است


آیت الله علم الهدی تصریح کرد: این کارهای فرهنگی که شما انجام دادید بسیار خوب است اما آنچه واقعا افراد را متاثر می کند وضعیت فرهنگی فرودگاه است و باید به گونه ای باشد مسافر با ورود به فرودگاه احساس کند وارد حرم امام رضا(ع) شده است و این نیاز به کار کارشناسی فرهنگی دارد. 


وی افزود: مسئله ی نهی از منکر و پیشگیری از مفسدات  در فرودگاه باید انجام شود. محدودیت هایی باید برای شرکت ها باید باشد تا آنها نیز رعایت کنند و در بکارگیری نیروهای خانم نیروهای با حجاب و کسانی که حجاب و ارزشها را رعایت می کنند استفاده شود.


 
ایشان بیان داشتند: داخل هواپیما هم وضعیت حجاب مهمانداران وضعیت مناسبی نیست. بدتر از این آن است که مهمانداران با وضعیت حجاب نامناسب از پشت بلندگو های هواپیما به مسافران تذکر می دهند که حجاب خود را رعایت کنید و این مسخره کردن مردم است.


 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون