تاریخ خبر: کد خبر: 1048

علم الهدی: کاندیدای ریاست مجلس خبرگان نخواهم شد

امام جمعه مشهد مقدس با بیان "کاندیدای ریاست مجلس خبرگان نمی‌شوم" گفت: اجلاس خبرگان رهبری توسط نایب‌رئیس آن آیت‌الله هاشمی شاهرودی اداره ‌و انتخابات هیئت رئیسه در اسفند ماه برگزار می‌شود.

علم الهدی: کاندیدای ریاست مجلس خبرگان نخواهم شد

به گزارش قاصدنیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر راه‌حل نهایی آزادی مردم غزه و فلسطین، اظهار کرد: راه آزادی مردم غزه را خداوند قرارداده و به‌طور قطع مقاومت تنها راه نجات این مردم مظلوم است؛ هر مقدار که مقاومت کنند اسرائیل هم به‌طور قطع عقب‌نشینی می‌کند و هرچقدر به‌عنوان مذاکره قدم جلو گذارند اسرائیل هم عقب می‌رود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: ایران اسلامی در مقابله با اسرائیل از هر جریانی که بخواهد با آن مقابله کند، حمایت می‌کند و با تمام قوا به کمک آن می‌شتابد چرا که راهبرد استراتژیک ایران بر این عقیده استوار است.

 

امام جمعه مشهد مقدس در رابطه با انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان بیان کرد: این اجلاس توسط نایب‌رئیس آن یعنی آیت‌الله هاشمی شاهرودی اداره می‌شود؛ همچنین در اجلاس اسفندماه انتخابات هیئت رئیسه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: حال هر فردی کاندید شود بستگی به رأی داده شده دارد؛ بنده کاندیداتوری خود را رد می‌کنم و در این انتخابات کاندیدا نمی‌شوم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون