تاریخ خبر: کد خبر: 8719

در دو نامه جداگانه به رئیس صدا و سیما و رئیس جمهور مطرح شد

انتقاد حجت الاسلام رئیسی از تخلفات و بداخلاقی‌های انتخاباتی

حجت الاسلام رئیسی امروز در دو نامه به رئیس صدا و سیما و رئیس جمهور دولت یازدهم نسبت به تخلفات و بداخلاقی‌های انتخاباتی صورت گرفته در این مدت واکنش نشان داد

انتقاد حجت الاسلام رئیسی از تخلفات و بداخلاقی‌های انتخاباتی

به گزارش «قاصدنیوز»، حجت الاسلام رئیسی امروز در دو نامه به رئیس صدا و سیما و رئیس جمهور دولت یازدهم نسبت به تخلفات و بداخلاقی‌های انتخاباتی صورت گرفته در این مدت واکنش نشان داد

 

در متن نامه رئیسى به رئیس صدا و سیما آمده است:

انتظار این است به منظور برگزاری انتخاباتی «سالم، پرشور و رقابتی»، رسانه ملی خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند.

 

 

متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند.

 

از آنجا که بسیاری از برنامه‌های مزبور، جزو شئون انحصاری رئیس دولت نبوده و انجام آن‌ها متوقف به حضور ایشان نیست، از صداوسیما انتظار می‌رود با عنایت به اهداف و مأموریت‌های قانونی خود از هرگونه اقدامی که با ایجاد شائبه تبلیغ جانبدارانه به نفع یک فرد یا جریان خاص، فرآیند داوری درست و آگاهانه مردم شریف را مخدوش سازد، جداً پرهیز نماید.

 

حجت الاسلام رئیسى در نامه اى به رئیس جمهور نیز نوشت :حیف است رقابت براى خدمت به شائبه هاى تبلیغاتى آلوده شود

در متن این نامه کوتاه آمده است: 

بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.

 

اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون