تاریخ خبر: کد خبر: 8695

گزارش «قاصدنیوز» از برخورد فرقه‌گرایانه رسانه‌های معاند علیه حجت الاسلام رئیسی

چرا پدرخوانده اصلاحات از صفحه 67 تاریخ حذف شده است؟

جدای از مباحث تاریخی پیرامون وقایع سال 67 و درست یا غلط بودن اظهانظرها، آنچه اهمیت دارد خط ریاکارانه و فرقه‌گرایانه رسانه‌های ضدانقلاب در پرداختن به حوادث آن دوران است

چرا پدرخوانده اصلاحات از صفحه 67 تاریخ حذف شده است؟

به گزارش «قاصدنیوز»، بعد از اعلام کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری، خط تخریبی علیه وی در رسانه‌های ضد انقلاب به شدت افزایش یافته است. البته این تخریب‌ها خیلی پیشتر و زمانی که حتی زمزمه‌ی کاندیداتوری وی مطرح بود شروع شده بود. یکی از این خط‌های تخریبی، ماجرای اعدام‌ اعضای گروهک رجوی بعد از عملیات آنها علیه ایران  موسوم به فروغ جاویدان است.

 

منافقین اعدام شده کسانی بودند که در مراحل بعدی عملیات فروغ جاویدان، طبق اسناد قطعی قرار بود که با شکسته شدن درهای زندان و  آمدن بیرون، مجددا دست به اسلحه ببرند. همچنین افراد اعدام شده گفته بودند در هیچ شرایطی از آرمانهای سازمانی که ۱۷۰۰۰ نفر از هموطنان ما را بیگناه کشته بودند دست برنمی دارند.

 

جدای از مباحث تاریخی پیرامون وقایع سال 67 و درست یا غلط بودن اظهانظرها، آنچه اهمیت دارد خط ریاکارانه و  فرقه‌گرایانه رسانه‌های ضدانقلاب در پرداختن به حوادث آن دوران است. با آنکه در سال 67 سید محمد موسوی خوئینی‌ها معروف به شیخ خاکستری اصلاحات و پدرخوانده اصلاحات، دادستان کل کشور بوده است اما در همه خط‌های تخریبی مربوط به وقایع سال 67 صرفا نام حجت الاسلام رئیسی برده می‌شود و رسانه‌های معاند قصد دارند اینگونه وانمود کند که انگار آن اعدام‌ها به دستور مستقیم وی انجام شده و هیچ نقشی متوجه دادستان وقت کل کشور نبوده است!

 

این رسانه‌ها در توجیه رفتارهای خود به فایلی صوتی اشاره می‌کنند که مدتی پیش منتشر شد. فایلی از یک جلسه خصوصی که در آن مرحوم منتظری نسبت به اعدام‌ها شکایت می‌کند. در آن جلسه ابراهیم رئیسی معاون دادستان وقت تهران نیز در کنار نیری قاضی شرع اوین، اشراقی دادستان و پورمحمدی نماینده وزارت اطلاعات نیز حضور داشت. بعد از انتشار آن صوت صرفا تخریب حجت الاسلام رئیسی در دستور کار رسانه‌های خاص قرار گرفت.

 

از پس همین اتفاقات و تناقضات است که سیاسی‌کاری این رسانه‌ها که شعار آگاهی بخشی به مردم را نیز بر سر در کانال‌های تلگرامی و سایت‌های خود نصب کرده‌اند هویدا می‌شود. این رفتارها نشان می‌دهد این رسانه‌ها  دنبال هرچه باشند دنبال آگاهی و حقیقت نیستند و الا نقش هم‌قبیله‌ای‌های خودشان را نیز در وقایعی که آنها را مستمسک ضربه به نظام قرار می‌دهند، فراموش نمی‌کنند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون