تاریخ خبر: کد خبر: 4333

پس از مشهد؛ اعتراض بجنوردی‌ها به سفر فائزه هاشمی

این لغو سفر در حالی صورت می گیرد که چندی پیش دانشجویان مشهدی با وجود حضور وی در مشهد و دانشگاه محل همایش، اجازه سخنرانی به وی ندادند و در این حال وی مجبور به فرار از دانشگاه آزاد واحد مشهد شد.

پس از مشهد؛ اعتراض بجنوردی‌ها به سفر فائزه هاشمی
به گزارش قاصدنیوز، سفر فائزه هاشمی که قرار بود امروز برای شرکت در نشست اصلاح‌طلبان و انجام دیدارهایی با محوریت انتخابات به مقصد بجنورد انجام شود، به‌دلیل ‌اعتراض‌های شدید جمعی از مردم و به‌ویژه دانشجویان استان خراسان‌شمالی لغو شد.
 
 
بهرام شیخ‌نژاد یکی از فعالان اصلاح‌طلب دعوت‌کننده فائزه هاشمی به خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تائید این خبر، اظهار داشت: به‌دلیل فضای ایجاد شده در سطح استان نسبت به سفر وی، این سفر لغو شد. 
 
‌شیخ‌نژاد اعلام کرد که سفر فائزه هاشمی به استان خراسان‌شمالی قرار بوده یک سفر شخصی باشد. 
 
این لغو سفر در حالی صورت می گیرد که چندی پیش دانشجویان مشهدی با وجود حضور وی در مشهد و دانشگاه محل همایش، اجازه سخنرانی به وی ندادند و در این حال وی مجبور به فرار از دانشگاه آزاد واحد مشهد شد. پیش از این نیز مردم انقلابی ورامین نسبت به احتمال سخنرانی وی در دانشگاه آزاد این شهر اعتراض کرده بودند.
 
سفر این فعال و محکوم فتنه88 به بجنورد با اعتراض‌ و تجمع دانشجویان ‌روبه‌رو شد و علاوه بر آن مردم در تجمعی اعتراض‌آمیز در مسجد انقلاب بجنورد و صدور بیانیه نسبت به ‌حضور و سفر وی به این استان واکنش نشان دادند.
 
 
 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون