تاریخ خبر: کد خبر: 3358

فرماندار سابق مشهد:

مواضع دولت نباید توسط عناصر فتنه در دانشگاه‌ها بیان شود/ طبق مستندات فائزه هاشمی در فتنه ۸۸ نقش داشته است

فرماندار سابق مشهد گفت: طبق مستندات فائزه هاشمی در فتنه 88 ورود داشته لذا بر اساس منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری که فتنه خط قرمز نظام محسوب می‌شود، هرگز نباید تبیین مواضع دولت توسط چنین عناصری در دانشگاه‌ها صورت گیرد.

مواضع دولت نباید توسط عناصر فتنه در دانشگاه‌ها بیان شود/ طبق مستندات فائزه هاشمی در فتنه ۸۸ نقش داشته است

به گزارش قاصدنیوز، حسن موحدیان در گفتگو با صبح توس، در خصوص حضور عناصر فتنه در دانشگاه‌ها همچون؛ فائزه هاشمی که چندی پیش به دعوت از انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به این دانشگاه برای ایراد سخنرانی دعوت شده بود؛ اظهار کرد: بر اساس اطلاعات موثق فائزه هاشمی در فتنه ۸۸ ورود داشته است لذا با توجه به اینکه طبق منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام محسوب می‌شود، هرگز نباید  تبیین مواضع دولت توسط چنین فرد یا افرادی در دانشگاه‌ها صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه درست است که مقداری فضا بازتر شده اما وجود افرادی که همراه و همیار دولت فعلی هستند اما هیچ‌گونه دستی در فتنه ۸۸ نیز نداشته‌اند را نباید از یاد برد؛ افزود: اگر بناست که دولت در صدد تبیین نگرش‌های خاص خود از افرادی استفاده کند باید از افراد مذکور بهره‌مند شود نه اینکه از عناصری که در جریان فتنه دستی داشته‌اند استفاده نماید.

 

موحدیان تصریح کرد: دولت فعلی دارای نگرش خاصی است اما به هر حال  قانونی بوده  و با تأئید مقام معظم رهبری و شورای نگهبان بر سر کار آمده است، لذا باید همه افراد در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دولت را حمایت کنیم و دولت نیز برای تبیین مواضع خود خطوط قرمز نظام را رعایت کرده و به حساسیت‌ها نیز توجه داشته باشد.

 

فرماندار سابق مشهد همچنین تأکید کرد: ما باید به دولت فرصت بیان دیدگاه‌ها و مواضعی که دارد را بدهیم اما این بدان معنا نیست که دولت از افرادی این چنین  که در سال ۸۸ اقدام عملی آنان علیه انقلاب و نظام محرز است برای بیان نگرش‌های خود استفاده کند.

 

وی در ادامه در خصوص مجوز سخنرانی فائزه هاشمی که بر اساس سخنرانی روز گذشته دکتر حلمی نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد اسلامی که تحت نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شده و قانونی بوده است؛ اظهار کرد: مجوز سخنرانی‌ها به شورای تأمین ارتباط پیدا می‌کند اما  نه در داخل دانشگاه‌ها لذا اگر سخنرانی چنین افرادی در خارج از دانشگاه‌ها صورت گیرد قطعا شورای تأمین برخورد خواهد کرد.

 

موحدیان یادآور شد: مسئولین دانشگاهی خود باید در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۸۸ از افرادی استفاده نکنند که حساسیت جامعه را برانگیخته کند و اگر بنا دارند نظراتی بیان کنند همانند تهران از افراد  مطرحی استفاده کنند که دارای عدم سابقه سوء در فتنه بوده باشند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون