تاریخ خبر: کد خبر: 3277

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور پیرامون حضور فائزه هاشمی در مشهد

انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد با صدور بیانیه‌ای در خصوص حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد مشهد گفت: دانشگاه زنده است و ما نخواهیم گذاشت که این عوامل فتنه اصول اولیه انقلاب و اسلام ناب محمدی را به چالش بکشند و با بهانه اصلاح، تیشه به ریشه انقلابمان بزنند.

به گزارش قاصدنیوز، در متن بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد در خصوص حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد مشهد آمده است: هنوز تاریخ را فراموش نکرده‌ایم و فراموش نخواهیم کرد که فرزند تئوریسین انقلاب چگونه خیابانها و قلوب مردم تهران را به آتش کشید و سعی می‌کرد بدنه انقلابمان را به لرزه درآورد و هنوز در عجبیم چگونه عامل فتنه 78و مجرم فتنه 88 اجازه دارد آزادانه بین دانشجویان باشد او که سعی در تضعیف اصل ولایت فقیه در جامعه داشت، فتنه گری که همگان فتنه‌اش را درک کردند؛ اما عامل فتنه‌اش مجازات نشد. او باید بداند که بین دانشجویان هیچ جایگاهی نخواهد داشت.

 

مسئولین دانشگاه بدانید همانطور که در سال 1332 عده ای از دانشجویان از حضور نیکسون آمریکایی در دانشگاه تهران جلوگیری کردند و دانشگاه را با خون خود رنگین کردند ما نیز تاریخ را تکرار خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت پیاده نظام ضد انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد حضور پیدا کند و باز هم بدانید قطعا راه شهدای آزادی را ادامه خواهیم داد و اگر لازم باشد تمام دانشگاه را در خون خود غوطه ور خواهیم کرد.

 

ما دانشجویان انقلابی از همه دانشجویان می‌خواهیم در فضایی که برخی در حال توهم‌اند و فکر می‌کنند که حصر فتنه گران در حال شکسته شدن است به این عده بسیار قلیل نشان دهیم که دانشگاه زنده است و دانشجو از مواضع ضداستبدادی و ضداستکباری عقب نخواهیم نشست ما نخواهیم گذاشت که این عوامل فتنه اصول اولیه انقلاب و اسلام ناب محمدی را به چالش بکشند و با بهانه اصلاح، تیشه به ریشه انقلابمان بزنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون