تاریخ خبر: کد خبر: 3056

واکنش شهردار مشهد به سخنان مطهری

شهر مشهد جای چنین یاوه‌گویی‌هایی نیست و مبادا صبر انقلابی فرزندان بسیجی امام(ره) لبریز شود.

واکنش شهردار مشهد به سخنان مطهری

به گزارش قاصدنیوز سید صولت مرتضوی شب گذشته پنجم آذر ماه در آیین افتتاحیه 12 پروژه شهری که در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نمایندگان مجلس در دانشگاه فردوسی مشهد در اقدامی گستاخانه و حرکتی ناپسند، سخیف‌ترین سخنان را به زبان آورد.

 

وی ادامه داد:شهر مشهد جای چنین یاوه‌گویی‌هایی نیست و مبادا صبر انقلابی فرزندان بسیجی امام(ره) لبریز شود.

 

مرتضوی عنوان کرد: افراد دون‌صفتی که در مقابل استکبار جهانی قدرت عرض اندارم ندارند و کسانی که اساسا شهوت عملی دارند، در برخی از مجامع مطالبی را مطرح می‌کنند که زیبنده خودشان است.

 

شهردار مشهد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: دیپلمات‌های ما در عرصه بین‌المللی با نصب‌العین قرار دادن مواضع حکیمانه رهبر با نرمشی قهرمانانه، مقاومتی قهرمانانه در مقابل اجانب به عمل آوردند.

 

وی تصریح کرد: شاید اگر دو سال قبل فردی می‌خواست به صراحت بیان کند که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست و آنان منافع خود را بر مصالح بین‌المللی ترجیح می‌دهند و به مقررات بین‌المللی پایبند نیستند و به راحتی مواضع خود را تغییر می‌دهند، کسی باور نمی‌کرد.

 

مرتضوی با بیان اینکه این مذاکرات چندین پیام داشت، افزود: یک پیام برای چند کشوری است که خود را جامعه جهانی می‌دانند که بدانند ملت ایران تحت هیچ شرایطی حاضر نیست از حقوق مسلم خود کوتاه بیاید.

 

شهردار مشهد ادامه داد: این مذاکرات همچنین یک پیام هم برای داخلی‌ها داشت همان افرادی که به دنبال این بودند که فکر کنند در مذاکره می‌توانند باغ سبزی نشان دهند، قطعا به این نتیجه رسیدند که دل بستن به بیگانگان هیچ سودی ندارد.

 

وی اضافه کرد: این مذاکرات یک پیام دیگر هم داشت و آن اینکه اگر دنبال رونق، توسعه و پیشرفت هستید و می‌خواهید اقتصاد ما همانند چرخ سانتریفیوژها بچرخد حتما باید با اتکا به عزم ملی و اتکا به مدیریت جهادی امورات خود را پیش ببریم و فکر می‌کنم همگان این پیام را دریافت کرده‌اند.

 

منبع:ایسنا

 

 

پرونده: سخنان علی مطهری در دانشگاه فردوسی مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون