تاریخ خبر: کد خبر: 1224

پیام شهردار مشهد به مناسبت روز خبرنگار

شهردار مشهد روز چهارشنبه با انتشار پیامی به مناسبت ˈروز خبرنگارˈ تاکید کرد: اصحاب رسانه در تبدیل مشهد به پایتخت فرهنگی جهان اسلام تاثیرگذار هستند.

پیام شهردار مشهد به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش قاصدنیوز به نقل از ایرنا، ˈسیدصولت مرتضویˈ با تبریک فرارسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار در این پیام نوشت: هفدهم مرداد در حقیقت یادآور اراده عظیم آنانی است که برای بازگویی حقائق پرچم مقدس اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند. در بیان ارزش آنچه فعالان عرصه خبر انجام می دهند همان بس که خداوند متعال به قلم سوگند یاد کرده است.

 

در بخشی دیگر این پیام آمده: خبرنگار، تجسم امانتداری، مسوولیت، تعهد، دلسوزی، فداکاری، صبوری، وظیفه شناسی و وجدان بیدار، تصویرگر زمان، زبان گویا و گوش شنوایی می باشد که هم سنگ صبور است و هم سنگ همگان را به سینه می زند در حالی که از خود غافل می شود.

 

شهردار مشهد افزود: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید ˈمحمود صارمیˈ و دیگر شهیدان والامقام اقلیم قلم و ارج نهادن به تلاشهای ارزنده تمامی سفیران آگاهی و امید ˈروز خبرنگارˈ را به اصحاب رسانه پایتخت معنوی ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

 

در این پیام همچنین خطاب به اصحاب رسانه اظهار امیدواری شده است: در سایه توجهات ولی نعمتمان امام علی بن موسی الرضا(ع)، با همت والا، عزم و تلاش بیش از پیش تلاشگران اصحاب رسانه شاهد آبادانی هر چه بیشتر کلانشهر مشهد مقدس و موفقیتهای هرچه بیشتر در راستای اعتلاء فرهنگ مقدس رضوی در عرصه های ملی و فراملی و تحقق پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی باشیم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون