تاریخ خبر: کد خبر: 8191

نهضت امربه‌معروف اقتصاد مقاومتی در مساجد مشهد اعلام موجودیت کرد/

شهرداری مشهد نخستین گزینه برای امر به معروف اقتصادی

رئیس نهضت امربه‌معروف اقتصاد مقاومتی مساجد مشهد گفت: امروز طی مراسمی از بیانیه تبیین مواضع نهضت و نامه درخواست از شهرداری برای پایبندی به اصول اقتصاد مقاومتی رونمایی می‌‌شود.

شهرداری مشهد نخستین گزینه برای امر به معروف اقتصادی

به گزارش «قاصدنیوز»، سید محمد مظلومان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: نهضت امربه‌معروف اقتصاد مقاومتی مساجد مشهد با هدف لبیک به ندای رهبر انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل اعلام موجودیت می‌کند. امروز نیز طی مراسمی از بیانیه تبیین مواضع امربه‌معروف اقتصاد مقاومتی مساجد مشهد و نامه درخواست از شهرداری برای پایبندی به اصول اقتصاد مقاومتی رونمایی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه، بحث مطالبه از مسئولین در حوزه اقتصاد مقاومتی است که چرا بعد از گذشت یک ماه از سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، هنوز تنها به سخنرانی بسنده شده است و اقدام و عمل جدی در بین مسئولان مشاهده نمی‌شود.

 

مظلومیان در تبیین مواضع نهضت امربه‌معروف اقتصاد مقاومتی مساجد مشهد اظهار کرد: چندین برنامه و محور اصلی به‌عنوان دستور کار جزو اهداف ما قرار دارد که از جمله آن می‌توان به بحث شناسایی مصادیق معروف‌ها و منکرهای اقتصادی در زندگی فردی و اجتماعی جامعه اشاره کرد.

 

رئیس نهضت امربه‌معروف اقتصاد مقاومتی مساجد مشهد ادامه داد: همچنین، بحث آموزش سبک زندگی با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی با محوریت مساجد و شناسایی معروف‌های فراموش‌شده و منکرهای ترویج‌شده از سوی نهادها و سازمان‌های دولتی از دیگر کارکردهای این نهضت است.

 

وی مطالبه‌گری از مسئولان در راستای ایفای نقش سازنده در عملیات‌سازی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی در سطح مساجد عضو نهضت با خرید اجناس ایرانی برای مسجد و همچنین تلاش برای بهینه‌سازی مصرف انرژی را از دیگر اهداف این نهضت برشمرد.

 

وی ضمن تأکید بر این نکته تبلیغ کالای خارجی یکی از مهم‌ترین مسائل متناقض با اقتصاد مقاومتی است، نخستین گزینه پیگیری و مطالبه از مسئولان را شهردار مشهد مقدس دانست و گفت: در همین راستا برای تبلیغات محصولات خارجی در مشهد از مسئولان مربوط که اولین گزینه‌ی ما شهردار مشهد است، پیگیری و مطالبه لازم را خواهیم داشت.نشست خبری و تبیین مواضع این نهضت در روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المنتظر واقع در بلوار شهید صادقی (سازمان آب) برگزار می‌شود.

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون