تاریخ خبر: کد خبر: 8182

سید صولت مرتضوی:

شهرداری مشهد از اقدامات فرهنگی خانواده شهدای مدافع حرم حمایت می کند

شهردار مشهد در دیدار با خانواده فرمانده شهید تیپ فاطمیون گفت: شهرداری مشهد همواره خدمت به شهدا و خانواده شهدا را جزو افتخارات خود می‌داند و در این مسیر از اقدامی کوتاهی نمی‌کند.

شهرداری مشهد از اقدامات فرهنگی خانواده شهدای مدافع حرم حمایت می کند

به گزارش «قاصدنیوز»، سید صولت مرتضوی در دیدار با خانواده شهید توسلی از شهدای مدافع حرم اظهار داشت: پس از شهادت شهید توسلی، همسر محترم ایشان رسالت شهید را دنبال می‌کنند و اقدامات فرهنگی مناسبی نیز از سوی ایشان صورت گرفته است.

 

شهردار مشهد مقدس بیان کرد: شهرداری مشهد همواره خدمت به شهدا و خانواده شهدا را جزو افتخارات خود می‌داند و در این مسیر از اقدامی کوتاهی نمی‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی و تربیتی همسر شهید توسلی در شهر مشهد مقدس قابل ستایش است و شهرداری مشهد نیز از این قبیل اقدامات حمایت می‌کند.

 

سید وحید موسویان، مشاور شهردار مشهد مقدس نیز در این دیدار اظهار داشت: شهید توسلی محور جریان لشگر فاطمیون بود که نقش بسیار بارزی در زمینه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه ایفا کرد.

 

مشاور شهردار مشهد مقدس بیان کرد: امروز شاهد هستیم که همسر این شهید بزرگوار چیزی کمتر از آن شهید ندارند و در کارهای فرهنگی و تربیتی در شهر مشهد پیشگام هستند.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون