تاریخ خبر: کد خبر: 8178

همزمان با ایام سوگواری حضرت زینب(س)/

فراخوان پوستر «خط سرخ» اعلام شد

فراخوان پوستر «خط سرخ» با هدف تبیین هنرمندانه آرمان‌های مدافعان حرم و مرزبندی با خط نفاق و تحجر اعلام شد.

فراخوان پوستر «خط سرخ» اعلام شد

به گزارش قاصدنیوز، دبیر اجرایی فراخوان پوستر خط سرخ (مدافعان حرم) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، از اعلام فراخوان این پوستر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ادای دین هنرمندان گرافیست در پاسداشت مجاهدت شهدای جبهه مقاومت اسلامی طراحی شده و مهلت ارسال آثار نیز تا 30 اردیبهشت 95 است.

مجتبی مجلسی، «دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «هم‌ رزمان ایرانی و افغانستانی در شام و عراق»، «حضور ایران در مقابله با داعش» و «امنیت ایران و کشورهای منطقه» را از دیگر موضوعات این فراخوان اعلام کرد.

وی تأکید کرد: آثار ارسالی باید در چارچوب موضوعات و اهداف فراخوان بوده و مقتضی است از ارسال آثاری با درون‌مایه‌های تکراری یا صرفاً احساسی اجتناب شود، همچنین لازم است آثار از رسایی و گویایی لازم برای برقراری ارتباط با عموم اقشار مردم و نیز عموم مذاهب اسلامی برخوردار باشد.

دبیر اجرایی فراخوان پوستر خط سرخ ادامه داد: آثار گرافیکی باید در سه قالب پوستر، به‌صورت عمودی، با ابعاد هر اثر باید 280×200 سانتی‌متر و با رزولوشن 72 و با فرمت jpg و مود RGB، بنر با ابعاد بنر 300×500 سانتی‌متر افقی و با رزولوشن 40 و با فرمت jpg و مود RGB و همچنین سایز مربع با ابعاد 1000×1000 پیکسل ارائه گردد. ارسال مشخصات شخصی (نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و آدرس دقیق پستی) به‌صورت فایل متنی ضروری است.

گفتنی است، آثار منتخب این فراخوان ضمن اکران در شهرهای مختلف، چاپ کتاب و... در شبکه‌های توزیع مردمی نیز توزیع خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی postermovement.com@gmail.com ارسال کنند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون