تاریخ خبر: کد خبر: 7399

دانشجویان ارزشی مانع تعرض افراد غیردانشجو به مرعشی شدند

مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد، با بیان اینکه دانشجویان ارزشی مانع تعرض برخی افراد به مرعشی شدند، گفت: مشت‌هایی را که بنا بود به مرعشی بخورد من دریافت کردم!

دانشجویان ارزشی مانع تعرض افراد غیردانشجو به مرعشی شدند

به گزارش قاصدنیوز، محمد شرفخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، پیرامون حواشی اتفاق فتاده در دانشکده پزشکی مشهد گفت: من از ابتدای برنامه در داخل سالن بودم. پس از پایان برنامه هنگامی که مرعشی از سالن خارج شد به همراه وی از سالن خارج شدم.

 

مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی علوم پزشکی مشهد با بیان این نکته که ما در برابر شعارهای ضد فتنه برخی دانشجویان نیز قصد آرام کردن فضای سالن را داشتیم، افزود: تعدادی از دانشجویان ارزشی داخل سالن تمام تلاش خود را انجام دادند تا اجازه ندهند بی احترامی به سخنرانی مرعشی و اظهارات وی از سوی دیگر دانشجویان صورت بگیرد.

 

شرف خانی با بیان این نکته من از ابتدای خروج مرعشی با وی بودم و همه چیز را به خوبی دیدم، متذکر شد: من بعد از خروج مرعشی از در پشتی تالار امام رضا(ع) مراقب بودم تا کسی به وی تعرض نکند.

 

این فعال دانشجویی ادامه داد: اگر من آنجا نبودم احتمال تعرض به مرعشی از سوی برخی افراد که چهرتاً دانشجو نبودند وجود داشت زیرا به محض رسیدن در محوطه دانشکده فردی که من تا کنون وی را ندیده بودم و سن و سالش نیز به دانشجویان نمی‌خورد به قصد تعرض به مرعشی جلو آمد که من با مانع شدن بین او و مرعشی دو مشتش به من برخورد کرد و این منجر به عدم آسیب رسیدن به مرعشی شد.

 

وی با بیان این نکته مشت‌هایی را که بنا بود به مرعشی بخورد دریافت کردم تا اخلاق در برگزاری چنین برنامه‌هایی خدشه دار نشود، تصریح کرد: در حقیقت مراقب مرعشی بودم تا کسی به وی تعرض نکند و دیدیم چند نفری که تلاش داشتند به وی تعرض کنند از دانشجویان این دانشکده نبودند.

 

این فعال دانشجویی با اشاره به جمعیت دانشجویان در بیرون محوطه دانشکده و هجوم آنان به سمت ماشین وی، بیان داشت: هنگامی که مرعشی داخل ماشینش شد، توانست از دانشگاه خارج شود.دانشجویان ارزشی مانع تعرض افراد غیر دانشجو به مرعشی شدند.

 

این عضو بسیج دانشجویی با بیان این نکته که ما در خصوص ورود مرعشی به دانشگاه بحث داریم؛ اما نه با دانشجو، گفت: طرف صحبت ما مسئولان دانشگاه و نهادهای نظارتی هستند که اجازه سخنرانی به افرادی را دادند که در سال ۸۸ مورد وثوق منافقین، ضد انقلاب و فردی مانند ریگی بودند.

 

این فعال دانشجویی بیان داشت: آیا دانشگاه نمی‌توانست سخنران دیگری را پیدا کند تا دانشگاه تبدیل به باشگاه سیاسی نشود؟

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون