تاریخ خبر: کد خبر: 7250

افتتاح موکب‌های اربعین مشهدی‌ها در نجف+عکس

موکب‌های بزرگ امام رضا(ع) در نجف اشرف با حضور رئیس آستان مقدس امیرالمومنین(ع) بطور رسمی افتتاح شد.

افتتاح موکب‌های اربعین مشهدی‌ها در نجف+عکس

به گزارش قاصدنیوز، موکب های بزرگ امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام سید نذار حبل المتین، رئیس آستان مقدس امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف افتتاح شد.

 

رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: این موکب با ظرفیت 50 هزار نفر شب خواب در ده شبانه‌روز و هر شب 5 هزار شب خواب می‌باشد.

 

سید وحید موسویان افزود: موکب شهر نجف با عنوان امام رضا(ع) با همکاری ستاد مشهد شهر شهادت، ستاد اربعین شهرداری مشهد و همکاری ویژه و مخلصانه نیروهای مردمی داوطلب، گمنام و سختکوش به عنوان اولین موکب بزرگ که در نزدیک حرم حضرت امیر (ع) وجود دارد افتتاح شد.

 

وی به حضور مبلغان دینی و ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی در مکان خیمه‌ها و موکب بزرگ امام رضا(ع) در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: همچنین نماز جماعت در همه مواکب  در 3 وعده صبح، ظهر و شب اقامه می‌شود.

 

رییس ستاد اربعین شهرداری مشهد به خدمت رسانی دیجیتال به زائران اربعین اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی دیجیتال با ابر وای فای، ارسال محتوای معرفتی و مذهبی دیجیتال، فایل‌های صوتی و تصویری، محتوای احکام و راهنمای مسیر، موکب‌ها و اطلاعات برنامه‌ها و مراسم عزادرای و مداحی به موبایل زائران بدون نیاز به اینترنت از دیگر اقداماتی است که در موکب‌ها عرضه می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون