تاریخ خبر: کد خبر: 7110

حضور شهرداری مشهد برای خدمت به زائران اربعین

شهردار مشهد از اعلام آمادگی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا خبر داد.

حضور شهرداری مشهد برای خدمت به زائران اربعین

به گزارش «قاصدنیوز»، سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی به همین منظور، افزود: آمادگی ارائه خدمت در حوزه های خدمات شهری و حمل و نقل به زائران حرم امام حسین(ع) طی ایام اربعین در کربلا وجود دارد.

 

وی با اشاره به آمادگی شهرداری مشهد برای اعزام 300 راننده، 150 دستگاه اتوبوس و 400 نیروی خدماتی به کربلا گفت: مسئولان مربوطه باید قبل از مراسم اربعین در کربلا مستقر شوند تا هماهنگی لازم برای مکان و غذای نیروهای خدماتی را انجام دهند.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده سرویس توسط اتوبوسهای شهرداری در محور دیوانیه تا نجف در عراق به طول 80 کیلومتر انجام خواهد شد.

 

علی اصغر نیشابوری افزود: ممکن است محوری که در آن از سوی شهرداری مشهد ارائه سرویس می شود بر اساس هماهنگی بعدی با مسئولان عراقی تغییر کند.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: روادید 100 نفر از کارکنان شهرداری مشهد برای اعزام به کربلا و خدمت رسانی آماده است.

 

حسین حسامی افزود: با شش شرکت حمل و نقلی هماهنگی لازم به عمل آمده تا تریلر های دارای گذرنامه در اختیار شهرداری مشهد قرار دهند.

 

وی ادامه داد: همچنین 250 تن داربست و 35 هزار مترمربع چادر نیز آماده بارگیری و ارسال به کربلا است.

 

منبع: ایرنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون