تاریخ خبر: کد خبر: 7244

جاده ویژه زائران پیاده رضوی افتتاح می‌شود

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: 22 کیلومتر از جاده ویژه زائران پیاده رضوی 14 آذرماه به بهره برداری می‌رسد.

جاده ویژه زائران پیاده رضوی افتتاح می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، محمدحسن واحدی ظهر امروز در جلسه ستاد زائران پیاده رضوی در استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی که امسال برای خدمت رسانی به زائران پیاده‌رضوی در نظر گرفته شده،  افتتاح بخشی از جاده زائران پیاده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مسیر به طول 22 کیلومتر، 14 آذرماه امسال توسط استاندار خراسان رضوی افتتاح می‌شود تصریح کرد: این جاده تنها با هدف خدمت رسانی به زائران پیاده احداث شده و ویژه عبور و مرور و تردد این زائران است و خودروها حق ورود و تردد در آن را ندارند.

 

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: علاوه بر این در ایام پایانی دهه صفر تردد خودروها به مشهد مقدس با هدف تامین امنیت بیشتر برای زائران پیاده مورد کنترل قرار می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم در این زمینه با دستگاه‌های مربوطه نیز باید صورت گیرد.

 

واحدی گفت: راه اندازی سریع‌تر ایستگاه‌ها و موکب‌های ویژه زائران پیاده در تمامی مسیرهای 6‌گانه ورود به مشهد مقدس باید در دستور کار قرار گیرد، اما در حال حاضر شاهد هستیم که این امر به کندی در حال انجام است و باید تا انتهای هفته این مهم فراهم شود.

 

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین با هدف ارائه خدمات بهتر به زائران پیاده پیوست فرهنگی خدمت رسانی به این زائران توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مهیا شده است.

 

واحدی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی‌ها ممکن است امسال 100 هزار نفر اسکان در مشهد مقدس در ایام پایانی دهه صفر صورت گیرد تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه با آمادگی کامل وارد عمل شوند.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون