تاریخ خبر: کد خبر: 6823

ثبت‌نام زائران پیاده امام رضا(ع) آغاز شد+لینک

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده گفت: ثبت نام زائران پیاده حرم مطهر رضوی آغاز شد.

ثبت‌نام زائران پیاده امام رضا(ع) آغاز شد+لینک

حسین رضایی اظهار داشت: تمام زائرانی که قصد تشرف به صورت پیاده به حرم حضرت رضا(ع) را در ایام پایان صفر دارند، باید در سامانه ثبت‌نام زائران پیاده به آدرس http://www.zaerin8.com ثبت نام و مدارک خود را از همان طریق ارسال کنند.

 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده گفت: برای دسترسی بهتر زائران پیاده 3 آدرس دیگر برای این سامانه پیش بینی شده که از 11 محرم سامانه ثبت نام با هر 4 آدرس باز می‌شود.

 

رضائی افزود: برای ساماندهی و برنامه‌نویسی این سامانه واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعیت با استفاده از تجربه همه واحدهای عملیاتی و به منظور یکپارچه سازی سفرهای پیاده و ساماندهی خدمه این سامانه را طراحی و زائرین و خادمین کافی است یکبار از طریق این سامانه ثبت نام کنند.

 

وی گفت: علاوه بر اطلاعات فردی و پزشکی و کاروان، از متقاضی عکس، کارت ملی و شناسنامه خواسته می‌شود که برای سهولت ثبت نام امکان آپلود مدارک در سامانه پیش بینی شده  است.

 

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده بیان کرد: متقاضیان بهتر است قبل از ثبت‌نام فرم راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند، ثبت نام از طریق سامانه فقط یکبار خواهد بود و اطلاعات متقاضیان در سامانه برای سال‌های آتی خواهد ماند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون