تاریخ خبر: کد خبر: 4268

زائران پیاده حرم امام رضا (ع)؛ سوژه یک مستند

مستندی با موضوع زائران پیاده امام رضا (ع) با عنوان موقت «کوچ غربا» در دست ساخت دارم که تصویربرداری آن به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار دارد.

زائران پیاده حرم امام رضا (ع)؛ سوژه یک مستند

به گزارش قاصدنیوز، سید محمد محمدی سرشت کارگردان مستند در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: مستندی با موضوع زائران پیاده امام رضا (ع) با عنوان موقت «کوچ غربا» در دست ساخت دارم که تصویربرداری آن به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار دارد.

 

محمدی سرشت در ادامه افزود: در این مستند به زائرانی پرداخته ایم که از شهرها و روستاهای مختلف به مدت ۳ تا ۱۵ روز راهپیمایی به مشهد می رسند. این فیلم ۳۰ دقیقه ای به سفارش معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ساخته می شود.

 

وی افزود: از آنجا که تصویربرداری این فیلم در نقاط مختلفی انجام شد ما از ۴ تیم تصویربرداری استفاده کردیم. در این مستند موسی حاجی نژاد، علی سبحانی، مرتضی جعفری و فاطمه حکیمی به عنوان تصویربردار و محمد حسین غفرانی نیز به عنوان مدیرتولید با ما همکاری کردند. ضمن اینکه تصویربرداری صحنه های هوایی را صالح عدالتی بر عهده داشت.

 

این کارگردان در ادامه از ساخت مستندی جدید خبر داد و اظهار داشت: مستندی دیگر با عنوان موقت «زندگی مقدس» را در دست ساخت دارم که ۲۰ درصد از آن تصویربرداری شده است و به زندگی خانم صدیقه مقدسی می پردازد که از مبارزان انقلاب بوده و خودش نیز مدیر حوزه علمیه مکتب اسلام شناسی در مشهد است. خانم مقدسی فرزند مرحوم آیت الله شیرازی اولین امام جمعه شهر مشهد است.

 

محمدی سرشت افزود: در این مستند به سبک زندگی این خانم پرداخته ایم و علی سبحانی و محمد عقیلی به عنوان تصویربرداران، محمد حسین غفرانی در مقام مدیرتولید با ما همکاری کردند. نویسندگی و کارگردانی هر دو اثر را خودم برعهده داشتم.

 

وی در ادامه از ساخت یک کلیپ خبر داد و گفت: ساخت یک کلیپ را در دست دارم که در آن نظر اندیشمندان غربی را راجع به حضرت محمد (ص) عنوان کرده ایم و آن را برای مخاطبان غربی و آشنایی مردم غرب با حضرت محمد (ص) می سازیم.  

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون