تاریخ خبر: کد خبر: 6776

100 روحانی نماز را در حاشیه شهر مشهد تبلیغ و ترویج می‌کنند

جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی از جذب 100 روحانی جهت تبلیغ و ترویج نماز در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: اقامه نماز و ترویج نماز، ناشی از اهمیت خود نماز است.

100 روحانی نماز را در  حاشیه شهر مشهد تبلیغ و ترویج می‌کنند

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام سید رضا سرور، جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی در گفت‌وگو با رسا، از جذب  100طلبه و روحانی حوزه علمیه خراسان جهت تبلیغ در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

 

حجت الاسلام سرور هدف از جذب طلاب و روحانیان را  ترویج و تبلیغ امر نماز دانست و تصریح کرد اقامه نماز و ترویج نماز، ناشی از اهمیت خود نماز است.

 

وی با توجه به اینکه مبلغان صاحب اندیشه، بیان و منبر، با گفتن، نوشتن و پرداخت جذاب و هنری می‌توانند این وظیفه بزرگ را ادا کنند، خاطر شان کرد: آگاهی دادن و بیان آثار و برکات نماز از سوی روحانیان و طلاب می‌تواند از بسیاری ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری به عمل آورد.

 

جانشین فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) خراسان رضوی شرایط جذب طلاب را حداقل اتمام سطح یک و گذراندن دوره آموزشی این مرکز دانست و اظهار کرد: پرداخت حق‌التبلیغ مناسب و کمک هزینه اجاره مسکن از مزایای این جذب است.

حجت‌الاسلام سرور ادامه داد: طلاب و روحانیانی که علاقه‌مند هستند، در این طرح شرکت کنند می‌توانند تا پایان آبان‌ماه به آدرس خیابان عبادی، عبادی 73، بین فاطمیه 23 و 25، مرکز بسیج روحانیان حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون