تاریخ خبر: کد خبر: 6261

آیت‌الله علم‌الهدی:210 مجتمع ورزشی و مسجد در حاشیه شهر احداث می‌شود

رییس ستاد ساماندهی و هماهنگی مناطق حاشیه شهر مشهد اضافه کرد: این ستاد در قالب کمیته های مساجد، مدارس، عمران ، امنیتی، فرهنگی ، بازرسی و نظارت و .. در جهت هم افزایی پتانسیلهای دستگاههای اجرایی و ارگانهای گوناگون را برای کاهش معضلات نقاط حاشیه ای گام برداشته است.

آیت‌الله علم‌الهدی:210 مجتمع ورزشی و مسجد در حاشیه شهر احداث می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی در نشست هم اندیشی ائمه جماعات مساجد حاشیه شهر مشهد گفت: روحانیون و ائمه جماعات باید پتانسیلها و نیروهای مستعد را در مناطق حاشیه ای شناسایی و برای کاهش معضلات اجتماعی و فرهنگی این مناطق منسجم و جهت دهی کنند.

 

نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: روحانیون باید با فعال کردن بیش از پیش ساکنان مناطق حاشیه ای مشهد در عرصه ها و فعالیتهای دینی در مقابله با ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان نقش آفرین باشند.

 

وی ادامه داد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه مسوولان و دست اندرکاران ذیربط به کاهش معضلات این مناطق ، ستاد هماهنگی و ساماندهی مناطق حاشیه ای مشهد از یکسال گذشته با دستور مستقیم معظم له راه اندازی شد.

 

رییس ستاد ساماندهی و هماهنگی مناطق حاشیه ای شهر مشهد اضافه کرد: این ستاد در قالب کمیته های مساجد، مدارس، عمران ، امنیتی، فرهنگی ، بازرسی و نظارت و .. در جهت هم افزایی پتانسیلهای دستگاههای اجرایی و ارگانهای گوناگون را برای کاهش معضلات نقاط حاشیه ای گام برداشته است.

 

آیت الله علم الهدی گفت: سپاه امام رضا (ع) بیش از 210 سوله و مجتمع ورزشی، دارالقرآن ، مسجد و غیره را در این مدت در مناطق حاشیه ای احداث و بازسازی کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: روحانیون قدر فرصت خدمت در مناطق حاشیه ای که برای گسترش ارزشهای اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان در اختیار آنان قرار گرفته را بدانند و از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر با مجموع اقدامات فرهنگی و دینی مناطق حاشیه ای به کانون کامل مظاهر شیعه و دفاع از معارف اهل بیت (ع) تبدیل شود، دیگر آسیبی از این مناطق جامعه را تهدید نمی کند.

بر گرفته شده از alamolhoda.com

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون