تاریخ خبر: کد خبر: 6100

یامین‌پور میهمان هفتمین پاتوق اصحاب هنرورسانه انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی خواهد بود

در این برنامه دکتر وحید یامین پور از فعالان رسانه ای و شخصیت های جریان ساز در فضای مجازی پیرامون انقلاب اسلامی و نقش رسانه های مجازی در فتنه های آینده را واکاوی خواهد کرد.

به گزارش«قاصدنیوز»، هفتمین پاتوق‌ اصحاب هنر و رسانه‌ خراسان رضوی با حضور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وحید یامین پور پاتوق رسانه

در این برنامه دکتر وحید یامین پور از فعالان رسانه ای و شخصیت های جریان ساز در فضای مجازی پیرامون  انقلاب اسلامی و نقش رسانه های مجازی در فتنه های آینده را واکاوی خواهد کرد.

 

مطابق برنامه های گذشته، یک تجربه موفق و بومی ارائه می گردد که در این پاتوق، تکنولوژی واقعیت افزوده که کاری است بدیع در عرصه فرهنگ و رسانه، توسط موسسه نرم افزاری سروش مهر رضوان مشهد ارائه خواهد شد.

 

در بخشی دیگری از هفتمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای استان از آقای سید مجتبی خاتمی از عکاسان پیشکسوت و افتخارآفرین مشهدی که در این عرصه به عنوان استاد مسلّم شناخته می شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

در ادامه آخرین اخبار و تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب در عرصه هنر، ادب و رسانه مرور شده و در بخشی از برنامه حجت الاسلام حسین ابراهیمی  به بیان چند نکته احکامی حوزه هنر  و رسانه خواهد پرداخت.

 

همچنین قرار است نهضت مردمی پوستر انقلاب آخرین محصولات و دستاوردهای خود از قبیل کتاب پوستر، نرم افزار موبایلی و... را نیز رونمایی کند.

 

این محفل که باهدف آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر، اطلاع از آخرین دستاوردها، ایجاد بستری جهت ارائه مباحث محتوایی نو و... برنامه ریزی شده است، در شش گام گذشته خود میزبان ابوالقاسم طالبی(کارگردان قلاده‌های طلا)، صادق کرمیار( نویسنده رمان فاخر نامیرا)، هادی مقدم دوست( کارگردان فیلم سربه‌مهر و نویسنده سریال وضعیت سفید)، دکتر مجید شاه حسینی(مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی)، علی تاجدینی(از همراهان شهید آوینی و محقق حوزه آثار شهید مطهری)، احسان محمدحسنی(مدیرعامل سازمان هنری اوج و جواد رمضان نژاد( مدیر شبکه افق) و مسعود ده نمکی بوده است.

 

قابل ذکر است هفتمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای خراسان رضوی روز یکشنبه 25مردادماه ساعت 17:30 در محل سالن اجتماعات ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی واقع در مشهد، بین میدان بسیج و میدان 15 خرداد، خیابان امام رضا35، پلاک 28 برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون