تاریخ خبر: کد خبر: 5203

ششمین پاتوق اصحاب هنر و رسانه خراسان رضوی برگزار می‌شود/

مسعود ده نمکی در "هنر نمکین" از بایسته تولید برای مردم می‌گوید

این محفل که باهدف آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر، اطلاع از آخرین دستاوردها، ایجاد بستری جهت ارائه مباحث محتوایی نو و... برنامه ریزی شده است، در پنج گام گذشته خود میزبان ابوالقاسم طالبی، صادق کرمیار، هادی مقدم دوست ، دکتر مجید شاه حسینی، علی تاجدینی و احسان محمدحسنی بوده است.

 مسعود ده نمکی در "هنر نمکین" از بایسته تولید برای مردم می‌گوید

به گزارش«قاصدنیوز»، ششمین پاتوق‌ اصحاب هنر و رسانه‌ خراسان رضوی با عنوان " هنر نمکین" در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

ششمین پاتوق رسانه

در این برنامه مسعود ده نمکی روزنامه نگار و کارگردان سینما از نکاتی پیرامون بایسته های تولید برای مردم و مردم پسند با نگاه به کارنامه عملکرد خود سخن خواهد گفت. مطابق برنامه های گذشته تجربه موفق و بومی " رادیو رادیومون" که کاری صوتی در عرصه طنز است ارائه خواهد شد.

 

در بخشی دیگری از ششمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای استان از آقایان آزادنیا، اسدی و پاکدل سه تن از کارتونیست های جوان و خلاق مشهدی که در حوزه مقاومت حائز رتبه های بین المللی و ملی شده اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

همچنین حسین الدیاب از دانشجویان سوری مقیم مشهد درباره تحولات سوریه با نگاه تولیدات هنری و رسانه ای طرح دغدغه خواهد کرد و همزمان با یکی از رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه تماس تلفنی برقرار خواهد شد و آخرین وضعیت دو شهرک 40هزار نفری شیعه نشین الفوعه و کفریا که بیش از 60روز از محاصره این دو شهرک می گذرد گزارش خواهد شد.

 

در ادامه آخرین اخبار و تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب در عرصه هنر، ادب و رسانه مرور شده و در بخشی از برنامه یکی از فعالان روحانی در عرصه هنر و رسانه به بیان چند نکته احکامی حوزه هنر  و رسانه خواهد پرداخت.

 

این محفل که باهدف آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر، اطلاع از آخرین دستاوردها، ایجاد بستری جهت ارائه مباحث محتوایی نو و... برنامه ریزی شده است، در چهار گام گذشته خود میزبان ابوالقاسم طالبی(کارگردان قلاده‌های طلا)، صادق کرمیار( نویسنده رمان فاخر نامیرا)، هادی مقدم دوست( کارگردان فیلم سربه‌مهر و نویسنده سریال وضعیت سفید)، دکتر مجید شاه حسینی(مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی)، علی تاجدینی(از همراهان شهید آوینی و محقق حوزه آثار شهید مطهری) و احسان محمدحسنی(مدیرعامل سازمان هنری اوج و جواد رمضان نژاد( مدیر شبکه افق)بوده است.

 

قابل ذکر است ششمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای خراسان رضوی روز دوشنبه 4خرداد ساعت 17:30 در محل سالن اجتماعات ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی واقع در مشهد، بین میدان بسیج و میدان 15 خرداد، خیابان امام رضا35، پلاک 28 برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون