تاریخ خبر: کد خبر: 4732

پنجمین پاتوق فعالان اصحاب هنر و رسانه خراسان رضوی برگزار می‌شود/

از بیان ناگفته‌های شبکه افق تا شیوه اقدام عملیات هنری بر علیه آل سعود

این محفل که باهدف آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر، اطلاع از آخرین دستاوردها، ایجاد بستری جهت ارائه مباحث محتوایی نو و... برنامه ریزی شده است، در چهار گام گذشته خود میزبان ابوالقاسم طالبی، صادق کرمیار، هادی مقدم دوست ، دکتر مجید شاه حسینی و علی تاجدینی بوده است.

به گزارش«قاصدنیوز»، پنجمین پاتوق‌ اصحاب هنر و رسانه‌ خراسان رضوی همزمان با ایام شهادت سید شهیدان اهل‌قلم سید مرتضی آوینی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

پاتوق اصحاب هنر و رسانه

در این برنامه احسان محمد حسنی مدیرعامل سازمان هنری اوج ناگفته‌هایی از تاسیس شبکه تلویزیونی افق که یکی از ایده‌های بر زمین‌مانده شهید سید مرتضی آوینی در دهه 70 بوده است را بیان خواهد کرد و محسن اسلام زاده مستندساز مشهدی که اخیراً در عملیات علیه داعش در تکریت عراق به درجه رفیع جانبازی نائل‌آمده است نیز میهمان تلفنی یا تصویری این جمع صمیمانه می‌باشد.

 

در بخشی دیگری از پنجمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای استان از سعید تشکری نویسنده توانمند مشهدی که رمان «مفتون و فیروزه» او جزو بهترین آثار در حوزه انقلاب در مشهد است،  تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

همچنین فرهاد عظیما آنونس آخرین اثر خود بانام «نبرد خلیج‌فارس2» که انیمیشنی سینمایی است را رونمایی خواهد کرد. در ادامه آخرین اخبار و تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب در عرصه هنر، ادب و رسانه مرور شده و موسسه فرهنگی هنری پیشگامان عصر پیشرفت و عدالت نیشابور نیز تجربه موفق خود را در عرصه هنر ارائه می‌نمایند.

 

در انتها همزمان با ایام حمله وحشیانه رژیم آل سعود به یمن و ماجرای هتک حرمت دو نوجوان ایرانی، از اثر هنری ضد آل سعود که توسط محمود آزادنیا خلق شده است نیز رونمایی می گردد و سیدمحمدجواد میری نکاتی را پیرامون بایسته های اقدام رسانه ای و هنری بر علیه رژیم آل سعود  ارائه خواهد کرد.

 

این محفل که باهدف آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر، اطلاع از آخرین دستاوردها، ایجاد بستری جهت ارائه مباحث محتوایی نو و... برنامه ریزی شده است، در چهار گام گذشته خود میزبان ابوالقاسم طالبی(کارگردان قلاده‌های طلا)، صادق کرمیار( نویسنده رمان فاخر نامیرا)، هادی مقدم دوست( کارگردان فیلم سربه‌مهر و نویسنده سریال وضعیت سفید)، دکتر مجید شاه حسینی(مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی) و علی تاجدینی(از همراهان شهید آوینی و محقق حوزه آثار شهید مطهری) بوده است.

 

قابل ذکر است پنجمین پاتوق فعالان هنری، ادبی و رسانه‌ای خراسان رضوی روز سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه ساعت 16:30 در محل سالن اجتماعات ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی واقع در مشهد، بین میدان بسیج و میدان 15 خرداد، خیابان امام رضا35، پلاک 28 برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون