تاریخ خبر: کد خبر: 5133

به همت شورای اسلامی و شهرداری مشهد/

معراج شهدای مشهد پس از 26سال احیا شد+عکس

حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: شهدایی که غریبانه پس از دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به شهادت می‌رسند باید در این مکان به خانواده‌ها تحویل داده شوند و معراج شهدا باید مانند سابق مکانی برای شهدا و خانواده‌های آنان باشد چرا که این خط و مسیر هرگز تمام نمی‌شود.

معراج شهدای مشهد پس از 26سال احیا شد+عکس

به گزارش «قاصدنیوز»، سرانجام پس از 26سال ساختمان‌ خاطره ساز معراج شهدا واقع در بلوار توس مشهد که در دوران دفاع مقدس محل وداع مادران و پدران شهدا با پیکر فرزندانشان بود به کاربری گذشته خود بازگشت.

 

این ساختمان که پس از دوران دفاع مقدس کاربری‌های مختلفی از جمله تعمیرگاه خودرو پیدا کرده بود، با پیگیری‌های مجدانه شورای اسلامی و شهرداری مشهد احیا گردید و همزمان با روز شهادت امام موسی بن جعفر(علیه السلام) افتتاح رسمی شد.

 

حجت الاسلام ماندگاری در مراسم افتتاح این مجموعه عنوان کرد: بازگشایی معراج شهدا بعد از سال‌ها را باید به فال نیک گرفت زیرا این مکان باید حسینیه شهدا باشد.

 

وی با تأکید بر این که معراج شهدا جایی برای تجدید پیمان با این مردان بزرگ است، تصریح کرد: شهدایی که غریبانه پس از دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به شهادت می‌رسند باید در این مکان به خانواده‌ها تحویل داده شوند و معراج شهدا باید مانند سابق مکانی برای شهدا و خانواده‌های آنان باشد چرا که این خط و مسیر هرگز تمام نمی‌شود.

 

قابل ذکر است این مکان که مدیریت آن در اختیار فرهنگسرای پایداری می باشد قرار است به محلی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل گردد.

 

معراج شهدای مشهد

معراج شهدای مشهد

معراج شهدای مشهد

 

معراج شهدای مشهد

معراج شهدای مشهد

معراج شهدای مشهد

معراج شهدای مشهد

معراج شهدای مشهد

 

عکس قبل از تغییر کاربری:

معراج شهدای مشهد

 

کلمات کلیدی

  • ناظر313 0 1

    سلام
    خداوکیلی کار نداریم ولی این جنس کارها فقط توی دوران حاکمیت غیر اصولگراها انجام میشه!!!

  • گلایه 1 0

    شما هم مثل بقیه یادتون رفت از سرهنگ صدوقی کسی که پیگیری کرد معراج شهدا به اینجا برسد یک تشکر خشک خالی بکنید

ارسال نظر

تریبون