تاریخ خبر: کد خبر: 2030

عضو شورای شهر مشهد: طرح تکریم بانوان در۹۰ درصد مناطق شهرداری اجرا شده است

حجت‌الاسلام لطفی در گفتگو با «نسیم» افزود: انتظار داشتیم لایحه معراج شهدا در هفته دفاع مقدس با قید دو فوریت به شورا بیاید/ اگر لایحه شبکه زیارت دیرتر تصویب می‌شد اتفاقی نمی‌افتاد

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر لطفی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در گفتگو با «نسیم» تصریح کرد: اجرای طرح تکریم بانوان در شهرداری از شش ماه قبل آغاز و در 90 درصد مناطق شهرداری اجرا شده ولی متاسفانه در شهرداری مرکز که سرچشمه فعالیت‌هاست این طرح هنوز اجرایی نشده و بنابر مصالحی ترجیح داده شد موضوع رسانه‌ای نشود.

 

وی در خصوص مصوبه مشارکت شهرداری در راه‌اندازی شبکه ملی زیارت نیز گفت: مصوبه شبکه ملی زیارت چند ابهام برای من داشت، اینکه اگر لایحه ملی است چرا تاوانش را باید مشهد پرداخت کند؟ فکر نمی‌کنم اگر این لایحه دیرتر تصویب می‌شد اتفاق خاصی می‌افتاد، دوستان اعلام می‌کنند ممکن بود این شبکه به یک استان دیگر داده شود، خوب به یک استان دیگر می‌دادند مگر ما حس ناسیونالیستی داریم؟

 

حجت‌الاسلام لطفی اظهار کرد: با وجود 20 شبکه ملی، می‌خواهیم یک شبکه سنگین ملی دیگر را به شبکه‌های ملی اضافه کنیم آقایان اعلام می‌کنند که این شبکه می‌تواند ایجاد اشتغال کند آیا ما فقط از همین طریق می‌توانیم ایجاد اشتغال کنیم؟ از 10 میلیارد تومانی که قرار بود برای شبکه ملی زیارت، آستان قدس، صداسیما و شهرداری پرداخت کنند تنها شهرداری به تعهد خود عمل کرده است.

 

عضو شورای شهر مشهد در خصوص دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای این شهر، گفت: رهبری که در شهرمشهد حضور داشتند، مسئولین را خواستند و خواسته‌های خود را مطرح کردند. در خصوص معراج شهدای مشهد نیز انتظار داشتیم لایحه آن در هفته دفاع مقدس با قید دو فوریت به شورا بیاید، ما قول داده‌ایم به صورت هفتگی جلساتی را برگزار کنیم تا دراین کارگروه‌ها بتوانیم مشکلات پروژه معراج شهدا را حل کنیم.

 

عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهرمشهد درخصوص آینده پروژه مجد خاطرنشان کرد: هشت ماه قبل که رئیس کمسیون اقتصادی بودم رأی دادیم پروژه مجد فسخ قرارداد شود ولی متاسفانه آقایان هفت، هشت ماه این رأی را با چالش‌های کارشناسی عقب انداختند و نهایتا نیز به این نتیجه رسیدند که باید این پروژه فسخ شود. در جلسه علنی هفته گذشته شورا رأی به فسخ این پروژه داده شد اما دوستان مطرح کردند اگر بعد ازیک ماه به تعهدات خودشان عمل نکردند فسخ شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون