تاریخ خبر: کد خبر: 4465

نگاه ویژه سپاه به حاشیه شهر مشهد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: در ماه گذشته 27 سالن ورزشی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد که از این تعداد 23 سالن ورزشی صالحین و چهار سالن ورزشی با نام 9 دی بوده است.

نگاه ویژه سپاه به حاشیه شهر مشهد

به گزارش قاصدنیوز، سردار احمدی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح دیروز 23 اسفندماه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی بسیج در مشهد با بیان اینکه 100 مسجد در حاشیه شهر مشهد با هزینه سه میلیارد تومان بازسازی خواهد شد، افزود: 100 پایگاه بسیج، 10 سالن ورزشی و دو مرکز قرآنی از جمله پروژه‌هایی است که امروز در مشهد افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه افتتاح این پایگاه‌ها حاصل تلاش طلاب، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر است، عنوان کرد: در مرحله سوم افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج، در خرداد 94 و همزمان با فتح خرمشهر، 10 سالن ورزشی راه‌اندازی خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: در ماه گذشته 27 سالن ورزشی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد که از این تعداد 23 سالن ورزشی صالحین و چهار سالن ورزشی با نام 9 دی بوده است.

 

همچنین در این مراسم سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ما برای حفظ شرافت و عزت مسلمانان، جوانان بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و صحنه‌های جنگ بسیاری را پشت سر گذاشتیم که این فتوحات به برکت روح جهاد، تعالیم والیان فقیه، تزریق روح فداکاری و شهادت‌طلبی و ایثار بین جوانان به دست آمد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: با توجه به انتظارات رهبر معظم انقلاب که از ما خواسته‌اند پایتخت معنوی کشور را مکانی امن، جذاب و دلنشین تبدیل کنیم و با وجود ناهنجاری‌های دیده شده در حاشیه شهر اراده قدرت را برای رفع آن می‌طلبید لذا همواره می‌کوشیم تا نواقص و ناهنجاری‌های موجود را بررسی کرده و در رفع آن‌ها بکوشیم.

 

وی با بیان اینکه امروز یا باید مسئولیت‌هایمان را به دست اهلش بسپاریم و یا تعهدات خود را با تمام بضاعت انجام دهیم، اظهار کرد: در این راستا در مشهد به‌عنوان پایتخت معنوی ایران امنیت را برقرار خواهیم کرد و مسئولان بدانند همگی برای برقراری نظم و امنیت مسئولیت دارند و در صورت کم‌کاری، در آخرت متوقف می‌شوند.

 

سلامی به بازدید از مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد اشاره کرد و گفت: حدود شش ماه پیش در بازدید از مناطق حاشیه‌ای مشهد، بدترین بازدید عمرم را پشت سر گذاشتم اما اکنون بازدید از مناطق حاشیه مشهد بازدیدی خوب و مثمرثمر بود زیرا حاشیه شهر مشهد با کمک طلاب، شهرداری، نیروی انتظامی و همچنین نیروهای مردمی به فضایی آرام تبدیل شده که امید است این امر وجدان مسئولان را آرام کند.

 

وی همچنین برای ساخت 100 سوله در حاشیه شهر مشهد با حمایت مردم، مساجد، علما و طلاب اعلام آمادگی کرد.

 

یادآور می‌شود، در این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و سیدصولت مرتضوی، شهردار مشهد و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

 

منبع: ایکنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون