تاریخ خبر: کد خبر: 4312

تصویب 61میلیارد برای حاشیه شهرهای مذهبی

پژمان‌فر افزود: اگر دولت در لایحه بودجه ردیفی با عنوان حاشیه‌شهر مشهد ایجاد می‌کرد، موجب واکنش نمایندگان دیگر حوزه‌های انتخابیه می‌شد، لذا مقرر شد این ردیف با عنوان مذکور ایجاد شود

تصویب 61میلیارد برای حاشیه شهرهای مذهبی

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر تصریح کرد: روز گذشته و در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر ایجاد ردیف بودجه اعتباری ویژه سامان‌دهی حاشیه کلان‌شهرهای مذهبی کشور به تایید نمایندگان ملت رسید. برای ردیف بودجه سامان‌دهی حاشیه کلان‌شهرهای مذهبی کشور، ٦١ میلیارد تومان اعتبار در سال ٩٤ پیش‌بینی شده که از این مبلغ حداقل ٣٠ میلیارد تومان به مشهد اختصاص می‌یابد. بخشی از اعتبارات این ردیف بودجه مستقل از محل اعتبارات فرهنگی تامین شده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه ما به دنبال اختصاص سهم بیشتری از اعتبارات این ردیف بودجه به حاشیه شهر مشهد هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت زیاد مناطق حاشیه‌ای در کلان‌شهر مشهد و مشکلات این مناطق، امیدواریم ٥٠ میلیارد تومان از اعتبارات این ردیف بودجه برای حل مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی پایتخت معنوی ایران هزینه شود. با توجه به ایجاد ردیف اعتباری برای رفع مشکلات حاشیه شهر، بنده درباره سامان‌دهی مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر مشهد و رفع مشکلات آن خوش‌بین هستم.

 

منبع: روابط عمومی شهرداری مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون