تاریخ خبر: کد خبر: 4060

مذاکرات 2مرحله‌ای شیطنت جدید غرب است

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:طرف مقابل همواره به دنبال شیطنت است تا حقوق ملت ایران را به انحای مختلف تضییع کند و بازی جدیدی را در این زمینه با عنوان دو مرحله‌ای کردن مذاکرات به راه انداخته‌اند.

مذاکرات 2مرحله‌ای شیطنت جدید غرب است

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره برای ما فصل الخطاب است و همان طور که ایشان بارها تاکید فرموده‌اند، طرف مقابل دارای خوی استکباری است و با این روحیه ما نیز هیچ امیدی نسبت به ثمر نشستن مذاکرات نداریم.

 

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: طرف مقابل همواره به دنبال شیطنت است تا حقوق ملت ایران را به انحای مختلف تضییع کند و بازی جدیدی را در این زمینه با عنوان دو مرحله‌ای کردن مذاکرات به راه انداخته‌اند و قطعا در این قضیه نیز شیطنتی را دنبال می‌کنند.

 

پژمانفر خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ما نیز نباید وارد این بازی جدید دشمن شود، معتقدیم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مذاکرات باید شفاف باشد و تمامی تحریم‌ها نیز متعاقب آن از میان برداشته شود، غربی‌ها باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند که البته اگر این مسئله محقق شود بیانگر این است که آنها خوی استکباری خود را کنار گذاشته‌اند و این مسئله بیانگر استقامت ما نیز است.

 

وی گفت: مسیری را که غربی‌ها طی می‌کنند نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است که باید برطرف شود، طرف مقابل ما در 35 سال گذشته هیچگاه رفتار منطقی نداشته است و البته ما نیز انتظار نداریم با توجه به روحیه استکباری که آنها دارند با ما پای میز مذاکره بنشینند و یک رفتار منطقی داشته باشند.

 

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: نتیجه خوبی که این مذاکرات داشته است این بوده که برای ما مسجل شد که نمی‌توانیم از طریق مذاکره حقوق خود را کسب کنیم، در دوران دفاع مقدس نیز اگر می‌خواستیم با دشمنان مذاکره کنیم عزت امروز را به دست نمی‌آوردیم.

 

پژمانفر بیان کرد: حقوق ملت ایران تنها از طریق استقامت و تکیه به ظرفیت‌های داخلی و توجه بر اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود و باید برنامه ریزی لازم برای ورود به این عرصه انجام شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون