تاریخ خبر: کد خبر: 3938

فعالیت افراد 2 تابعیتی در پست‌های کلیدی به صلاح کشور نیست

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با استفاده از افراد دو تابعیتی در پست‌های حساس و کلیدی گفت: این اقدام به صلاح نظام و کشور نیست.

فعالیت افراد 2 تابعیتی در پست‌های کلیدی به صلاح کشور نیست

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دو فوریت طرحی رای دادند که در صورت تصویب نهایی، فعالیت افراد دو تابعیتی در پست‌های کلیدی ممنوع می‌شود.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح با امضای 55 نفر از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده بود، افزود: در صورت تصویب نهایی این طرح سپردن پست‌های مهم اطلاعاتی و امنیتی و اقتصادی برای کسانی که تابعیت دوگانه دارند، ممنوع می‌شود.

 

وی ادامه داد: افراد دو تابعیتی می‌توانند آزادانه در این کشور تحصیل کنند اما حق داشتن شغل‌های حساس سیاسی و اقتصادی و ... را ندارند زیرا سپردن پست‌های کلیدی به آنان به صلاح نظام و کشور نیست.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارها تاکید کرده‌ایم که افرادی با تابعیت دوگانه نباید در سمت‌های مهم قرار گیرند زیرا برخی از مشکلات به خاطر استفاده از همین افراد به وجود می‌آید.

 

پژمانفر تاکید کرد: طرحی که از سوی نمایندگان ارائه شد کاملا به‌جا و درست بود و باید فعالیت افراد دو تابعیتی در پست‌های کلیدی ممنوع اعلام شود.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون