تاریخ خبر: کد خبر: 3087

می‌گویند اگر تحریم‌ها را برداریم باید امنیت اسرائیل تامین شود

می‌گویند اگر تحریم‌ها را برداریم باید امنیت اسرائیل تامین شود

به گزارش قاصد نیوز، نماینده مردم مشهد در جریان سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: انقلاب فرصتی فراهم کرد که معارف اسلامی به دنیا صادر شود، امروز مخالفت استکبار با ایران بر سر مسائل جزئی نیست، مشکل آنها این است که دنیا در مسیر یک انقلاب است. در جلسه‌ای در مجلس از آقای ظریف پرسیدم اگر کل انرژی هسته‌ای را متوقف کنیم و دانشجویانمان را نیز از تحصیل در این مسیر متوقف کنیم آیا استکبار و آمریکا از ما راضی می‌شوند و مشکل حل می‌شود؟ آقای ظریف هیچ جوابی به این پرسش من نداد.

 

دعوا سر این مسائل نیست، دعوا سر اندیشه و فکر انقلاب اسلامی است، امروز می‌گویند اگر تحریم‌ها را بر داریم باید امنیت اسرائیل را تامین کنید. ما به پیش می‌رویم و موفقیت‌های زیادی داشته‌ایم، 35 سال است که این توطئه‌ها علیه ما ادامه داشته است و دلیل این اقدامات حرکت نویی است که به واسطه این انقلاب در دنیا ایجاد شده است. ما تهدیدات زیادی را به فرصت بدل کرده‌ایم، جنگ تهدید بزرگی بود که به فرصت تبدیل شد، این موفقیت‌ها با مذاکره به دست نیامده بلکه ایستادگی این موفقیت‌ها را تضمین کرد.

 

ما به تیم مذاکره‌کننده بی‌اعتماد نیستیم و به فرموده رهبری اینها بچه‌های انقلاب هستند، اما به طرف مقابل بی‌اعتمادیم چون طرف مقابل به گفته‌های خود وفادار نیست. ما اگر مشکلات را پشت سرگذاشته‌ایم به برکت پایداری بر اصول و وجود ولایت فقیه است. کسانی که تا چند ماه قبل می‌گفتند چرا در سوریه از مردم حمایت می‌کنید زمانی که مسئله داعش بوجود آمد همگی این حمایت را تایید کردند، شبکه‌های خارجی و روزنامه‌های زنجیره‌ای چرا اینقدر به محور ولایت فشار می‌آورند؟ چون رمز موفقیت انقلاب ولایت است و با لطمه زدن به ولایت به انقلاب لطمه می‌زنند.

منبع : نسیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون